Nydelig custom 2254

Hahaha milde himmel, hvorfor har de ofrei.com oppe overhodet? Hvorfor går ikke den til samme sted? Dette er jo helt vanvittig!

Ikke dum denne heller:
Omega Seamaster 2531 med electric blue skive:
FyRRFzH.jpg

http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=6083314&rid=0

• Liker
Reaksjoner: MrFinale
Noen som har prøvd denne modden på en 2254.50?
@Sponon ? @Callahan ?

Aldri prøvd 2254.50 på armen, men synes den ser lekker ut med denne modden:)

Det var artikkelen om denne klokken (på et forum jeg ikke husker i farten) som avgjorde at jeg bestilte TWB remmen til min Seamaster.
Ombyggingen/modifiseringen av denne, og link er omtalt i Seamaster tråden for omtrent et år tilbake. I hovedsak dreier det seg om bytte til original PO bezel, insert og glass. Såvidt jeg husker var det en issue ved at PO bezel vill bygge noe (1mm?) over kassen.

Det var artikkelen om denne klokken (på et forum jeg ikke husker i farten) som avgjorde at jeg bestilte TWB remmen til min Seamaster.
Ombyggingen/modifiseringen av denne, og link er omtalt i Seamaster tråden for omtrent et år tilbake. I hovedsak dreier det seg om bytte til original PO bezel, insert og glass. Såvidt jeg husker var det en issue ved at PO bezel vill bygge noe (1mm?) over kassen.

Hvilken reim er det?

Ja, det hadde absolutt gjort seg :)

Desverre så går det ikke. De nye bezelene på PO passer til og med ikke på de gamle PO'ene.

Vet du om det er mye om å gjøre? De er jo hakket hvassere de nye bezelene. Er det mulig de kan bearbeides til å passe?