Nybegynner i faget

Jeg har sett litt på disse Bergeon settene, men ser at det er vanvittig mange forskjellige!
Noen tips til hvilke størrelser, eller enda bedre hvilke set som anbefales? Ser at alle har egne nummer.

-Regje

og ikke minst... Hvor bør man handle fra for å få "ekte vare"? På feks eBay kan du få mye rimelig, både av pris og kvalitet...

:cool:

Jeg har ikke tips til selgere på ebay, da må man "buy the seller osv" men hør med de lokale gutta, kan hende at man kan forhandle pris med dem. To leverandører jeg kjenner til i Oslo. Janson & Langerud samt Max Kleiser. En i sentrum og andre på Tveita, begge sender uansett hjem til deg. Jeg kjøpte et fantastisk sett til ca 6.800,- med moms av det som nå er Max Kleiser. NB! Begge leverandører kan i utgangspunktet skaffe dette settet like lett, så da er det opp til dere å høre med dem.

NB! Settet inneholdt mye mye mer enn skrutrekkere, i tillegg til komplett pakke inneholdt det masse annet snadder, en skikkelig grunnpakke til all standard service vil jeg si. Skal se om jeg får lagt inn nr her inne etterhvert.

EDIT: det er denne Bergeon 6817 blir linken ødelagt for fremtiden er det bare å google etter Bergeon 6817. Ser forøvrig allerede her at det var penger å spare på å handle i Norge fremfor på bukta...

Redigert: