Nyankommet Seiko SKX007

Medlem
22. nov. 2010
Innlegg
129
Sted
Bergen
Vil slå et slag for creationwatches. Klokken ble sendt bare timer etter bestilling. Flott merking av pakken i tillegg;)
6cf354c745e41bd060a5670f07f556b9.jpg

d8084e28d9f13dfbbe59fd4dda1cf1ec.jpg

85d4d72413be9953e2ed5a7cfd5837df.jpg
 
Det er en klassiker, og min go-to-klokke i slalombakken, på stranda og i skauen.

Kult med akvariebilder:)
 
Grattis! Som krille er jeg også rask til å slenge på med 007en hver gang jeg skal ut av min klokkevennlige daglige tilværelse. Tøff klokke!
 
Grattis!
Tøff beater det der!

Ser for meg at jeg må orientere meg i retning en liknende variant av arten jeg også etterhvert.
Det kan absolutt være kjekt å ha en som dette til disposisjon når man skal ut i "striden" ....innimellom litt for mye hverdagslig kontortid....
;)
 
Gratulerer, har selv en 09 (pepsi) som jobbklokke når jeg må skru litt. På nato er den så behagelig og feitameita at jeg tilstadighet oppdager at jeg glemmer å bytte.

For å bekrefte at det er en knallklokke kan jeg berette at min tålte å ligge i filteret på en oljesump på jobb over helgen. Trodde den var tapt men en lærling fant den når han tømte spilloljesumpen. (typisk lærlingoppgave.knis)
 
Apropo spillolje og lærlinger. Var innom gamlejobben her om dagen for en liten prat, da klagde han som hadde vært læremesteren min på at kjølevannet i fresen var så klissete, var vist ikke byttet siden jeg sluttet:p
 
Skal man bytte kjølevann? Trodde det funket på samme måte som delevaskervann og sengetøy.

Mocker ikke lærlinger, har vært lærling selv og den grønne overledningen fant jeg aldri
 
Eller innleggsåler til kabelskoene?:p

Takker for tilbakemeldinger og kan selv melde at jeg koser meg med min første seiko!
På fredag reiser den offshore for et tøft arbeidsliv der;):cool: