Ny vs gammel smp

Medlem
27. jan. 2011
Innlegg
1.922
Sted
Trondheim
På min smp som er av den nye sorten så står det Omega + Omega tegnet på låsen på lenka.
På de gammle mener jeg det sto Omega SeaMaster.
Er jeg helt på jordet her eller? :eek:

M15.jpg
 
Redigert:
Nå har jo jeg den nye låsen på min SMP og liker den meget godt. Synes den er ryddig og fin.
 
Selfvfølgelig er det kult med mer skrift. Et høydepunkt med Speedy Moon er jo at de har slengt en halv skolestil bakpå kassen :D
 
Less is more

Renere og finere med de nye claspene. Trenger ikke ha en avhandling på hver eneste tilgjengelige plass på klokka :p
 
Liker begge jeg; den gamle for at den er lengre og har mer skrift på, og den nye for at den er sikrere mot å åpne seg selv. Hadde akkurat en av de gamle og den spratt opp tre ganger på den ene måneden jeg hadde den. Kikket inni der og så at det bare var et par "ståltråder" som holdt fast rundt kula som man presser inni. På den nye ser det ut til å være en mye mer solid "mothake" inni der. Har gått med en av den nye typen på armen i ti måneder uten at den ha åpnet seg en eneste gang.

En annen fordel med den gamle er at den er lengre. Det gjør at den får flere av hairlines'ene, i stedet for at de havner på lenka. Jeg synes det er en fordel siden det er lettere å børste opp claspen igjen enn å gjøre det med lenka.