Ny utpakking av et ungt merke.

Utrolig flott klokke! Jeg har også siklet litt på denne en stund. Hvordan sitter denne på håndleddet @andres? Synes du de 42 mm bærer stort eller lite?
 
Redigert av en moderator:
Utrolig flott klokke! Jeg har også siklet litt på denne en stund. Hvordan sitter denne på håndleddet @andres? Synes du de 42 mm bærer stort eller lite?

@Rovers nå var det jo @andres som unboxet denne og ikke jeg :p

Men nå har jeg tilfeldigvis allerede fått prøvd den på hånden og jeg må si at størrelsen er helt perfekt for mine 18cm håndledd. Jeg ville absolutt ikke hatt noe mindre, men det skulle heller ikke vært alt for mye større før det hadde blitt for stort. Perfekt med andre ord :)
 
Redigert av en moderator:
Hehe. Ja, jeg la merke til det og redigerte innlegget.
Jeg gir Instagram skylden da jeg automatisk forbandt deg med denne klokken @acnorway.
 
Redigert av en moderator:
FC gjør mye riktig om dagen. Et reelt alternativ! Nydelig klokke og farge må jeg si. Bare å gralle her..
 
Tusen takk alle sammen, har hatt klokken noen timer nå (minus noen timer hos @hørven) ;) Og må si at dette er en knakanes flott klokke, har vel ingenting å utsette på den. Til å med datohånden liner perfekt med markøren!! Det er deilig når man lider av mild OCD. Vil skrive litt om den når jeg har testet noen uker. Men kan si med en gang at man absolutt kan bruke denne klokken til andre ting enn bare dress.
 
Redigert av en moderator:
Tusen takk alle sammen, har hatt klokken noen timer nå (minus noen timer hos @hørven) ;) Og må si at dette er en knakanes flott klokke, har vel ingenting å utsette på den. Til å med datohånden liner perfekt med markøren!! Det er deilig når man lider av mild OCD. Vil skrive litt om den når jeg har testet noen uker. Men kan si med en gang at man absolutt kan bruke denne klokken til andre ting enn bare dress.

Ettersom jeg var så heldig og fikk prøve den noen timer, så kan jeg bekrefte at dette er en utrolig flott klokke!!
Igjen, gratulerer så mye med et veldig godt valg! :)
 
Redigert av en moderator: