Ny sommeklokke :D

Medlem
10. okt. 2008
Innlegg
206
Sted
Kristiansand
Da var ny sommerklokke i hus :D

Noen som kan gjette hva ?

Gir et hint; Stål / Orange.

Bilder kommer i løpet av morgendagen.


Hilsen snart solbrun kristiansander 8)
 
Er det kanskje en Planet Ocean??

Tilfeldigvis har også jeg en ny sommerklokke på vei, tilfeldigvis også stål og oransje. Hint: tradisjonsrikt, in-house, ikke sveitsisk.... To pils på TS-GTG til den som gjetter :mrgreen: :mrgreen:
 
krille skrev:
Er det kanskje en Planet Ocean??

Tilfeldigvis har også jeg en ny sommerklokke på vei, tilfeldigvis også stål og oransje. Hint: tradisjonsrikt, in-house, ikke sveitsisk.... To pils på TS-GTG til den som gjetter :mrgreen: :mrgreen:

Må være en Doxa ;) Jeg tar to kalde Newcastle :mrgreen:
 
img0063l.jpg


Omega Seamaster Planet Ocean , så poeng til krille ;)

Fikk en utrolig god deal på en fint brukt 06 modell.
Men vurderer på sikt å bytte til sort bezel, hva mener folket om det?
Bør jeg gjøre det eller bevare den orange?
 
Bullit skrev:
krille skrev:
Er det kanskje en Planet Ocean??

Tilfeldigvis har også jeg en ny sommerklokke på vei, tilfeldigvis også stål og oransje. Hint: tradisjonsrikt, in-house, ikke sveitsisk.... To pils på TS-GTG til den som gjetter :mrgreen: :mrgreen:

Må være en Doxa ;) Jeg tar to kalde Newcastle :mrgreen:

Ah, ser nå at du skrev ikke sveitsisk, da blir det en Monster på deg og :mrgreen:
 
Nice Icaustad! Synes PO`n er veldig fin, har prøvd den på et par ganger i håp om at den skulle passe meg, men neida.
Er det 42mm?
 
Bullit skrev:
Nice Icaustad! Synes PO`n er veldig fin, har prøvd den på et par ganger i håp om at den skulle passe meg, men neida.
Er det 42mm?

Helt enig, jeg har hatt lyst på en PO veldig lenge nå, å nå som skattepengene er på vei inn så jeg mitt snitt til å klinke til :)
Det er faktisk en XL , jeg var redd det skulle bli for stort, men den passet fint :)
 
lcaustad skrev:
Omega Seamaster Planet Ocean , så poeng til krille ;)

Fikk en utrolig god deal på en fint brukt 06 modell.
Men vurderer på sikt å bytte til sort bezel, hva mener folket om det?
Bør jeg gjøre det eller bevare den orange?
Nice! Synes du skal beholde den orange, den svarte synes jeg blir litt for "vanlig". Gratulerer med flott nyanskaffelse!

Bullit skrev:
Ah, ser nå at du skrev ikke sveitsisk, da blir det en Monster på deg og :mrgreen:
Nei, Monster har jeg fra før! Nok et hint: merket er særdeles lite omtalt på dette forumet....
 
Jeg leser tydeligvis heller ikke teksten skikkelig. Hm, hva kan det være?
 
krille skrev:
Er det kanskje en Planet Ocean??

Tilfeldigvis har også jeg en ny sommerklokke på vei, tilfeldigvis også stål og oransje. Hint: tradisjonsrikt, in-house, ikke sveitsisk.... To pils på TS-GTG til den som gjetter :mrgreen: :mrgreen:


Hmm..Tror faktisk i likhet med meg selv er også du en fan av Japansk urverk, Så jeg går for
: Orient orange Mako
Eller : Vostok Europe Expedition 2009 :roll: