Ny Seiko

Medlem
3. sep. 2012
Innlegg
879
Sted
Bergen
Etter jeg bestemte meg for å samle på Seiko badeklokker så tenkte jeg at en hvit "Stargate" også måtte finnen veien til Bergen. Ser at det er flere som har kjøpt denne i det siste, men kjører en unbox jeg og:)

DHL prøvde og levere pakken til meg hjemme tidligere denne uken, men jeg var på skolen. Trivelig sjåføren hadde en pakke som skulle i nærheten av skolen min så han svingte innom i lunsj tider:) Da benyttet jeg lunsjen til en unboxing mellom mattebøken og slitne kneipbødskiver med brunost:)









Nå begynner Seiko badeklokke samlingen og ta form, jeg holder på å lage en oversikt med bilder og litt historie om hver av dem, som jeg håper å få laget ferdig snart. Prøver å få tatt noen gode bilder av dem:)
 
Grattis med en skikkelig frisk og lekker sommerklokke! Stargate med hvit skive er jo virkelig perfekt for denne jobben. Kult at du samler på Seiko dykkere, det er jammen mye klokke for pengene i disse råtassene. :D
 
Grattis med en skikkelig frisk og lekker sommerklokke! Stargate med hvit skive er jo virkelig perfekt for denne jobben. Kult at du samler på Seiko dykkere, det er jammen mye klokke for pengene i disse råtassene. :D
Takker @Kohe321:)

Det er pris, utsende, kvalitet og historie som fascinerer meg disse "billige" dykkerne. Det hele begynte med en SKX009 og så har det bare fortsatt fra der. Er fortsatt endel på listen, men for ta det over tid. MM300 står høyt på ønskelisten.
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye, kan aldri få for mange Seiko divere:p
Blir morsomt å se oversikten merker jeg:)
 
Grattis med nytt! Virkelig overraskende mye kvalitetsfølelse hele veien med disse. Hadde en identisk men i PVD for noen år siden, og MYE klokke for pengene:0)