Ny Seiko modell: "Transocean"

... men etter litt frem og tilbake endte jeg opp med en 039:D
Seiko%20TO_zpsiy1wyxc1.jpg

Gratulerer - den var råtøff! Hvordan er lenka? Ingenting som gnager seg inn i håndleddet? Hvor kjøpte du den?

Todda
 
  • Liker
Reaksjoner: Habs og Preacher
Aiaiai! Fyttikatta, så flott den er! Gratulerer så mye, og her er det bare å spy ut bilder all mass. Enabling på høyt plan :D

Gratulerer - den var råtøff! Hvordan er lenka? Ingenting som gnager seg inn i håndleddet? Hvor kjøpte du den?Todda
Tusen takk:)
Ang. lenken har jeg ikke så mye annet å sammenligne med enn en brukt wjean super oyster jeg plukket opp til mine skx:p Dette er en annen liga, men det skulle vell bare mangle også. Jeg har nok litt å gå på når det kommer til micro-justeringer men syns fortsatt klokken er veldig behagelig å bære. Den sitter godt og tyngden (det er herlig stykke med stål/keramer/saphirglass som da veier litt) føles balansert. Ingen ting som gnager eller irriterer enda, men jeg kan avlegge en ny rapport når jeg har fått brukt den litt mer. Så langt syns jeg lenken er en av styrkene til klokken, har en fin kvalitetsfølelse over seg og bidrar til et helhetlig design.

Skal gjøre et forsøk på litt bilder etter hvert. Til å starte med er et bilde fra første desk dive.
IMG_5854_zpsxukbcfuz.jpg


God helg!