Ny Seamaster 300

Medlem
28. mai 2011
Innlegg
1.475
Sted
Austlandet
Da har Omega lagt ut den nye Seamasteren sin på hjemmesidene sine.

Jeg må si jeg falt veldig for den svarte:
seamaster1.png

seamaster2.jpg


Den i blått falt dessverre ikke i smak:
seamaster3.png


Dessverre ingen oppgradering av urverket på disse, slik som de har gjort med POen :(
 
Er vel kanskje greit for de å ha noen klokker i ca samme prisleie som tidligere.. Den går vel opp til ca 26-27k denne utgaven, men hadde det blitt med 8500 verk, hadde vel fort prisen havnet på 33-34k..
 
Helt enig! Fatter ikke hvorfor de ikke kan kutte skjelettviserne, klokka er uaktuell for meg bare pga. dette.

Og prisene på 2254 are skyrocketing pga dette - heldige de som har sikret seg en slik ;)

Merkelig nok liker jeg også sppedmasterlenken bedre enn den mer volumiøse lenken på denne.
 
Får være glad jeg har den blå i gammel utgave med bølgemønster. Mulig bildet lyger, men den virket jo kjedelig ut i fra bildet.
 
Syns de var kjipe uten bølger på skivene.
Dette hatet mot skjellettvisere skjønner jeg ikke. Jeg har den forrige utgaven, og jeg syns den er knallfin. Men man er vel forskjellige. Finnes jo folk som kjøper Hublot også........
 
Jeg liker ikke skeleton visere jeg heller da jeg får problemer med å lese tiden på klokken.
Er det gummi skiver på disse klokkene? Det likner på de med gummiskive som var tidligere synes jeg. Eller er det jeg som må få sjekket synet mitt??:eek: