Ny Pontos Sportsmanship fra Maurice Lacroix

Rød

Støttemedlem
Medlem
9. nov. 2011
Sted
Arendal
Denne likte jeg! Vanntett 200m og med mange farge, reim og lenkealternativer.

Maurice-Lacroix-Pontos-S-2-460x250.jpg

maurice-lacroix-pontos-s-4.jpg
maurice-lacroix-pontos-s-3.jpg

http://www.mauricelacroix.com/#NEWS/ALL NEWS/PONTOS S

Hva mener folket?

Absolutt ikke dum, i motsetning til på den nye Tudoren har jeg her ingenting mot bruken av farge rundt krone/pusher.

Nå har jeg ikke lest specs, men ser jo også ut som den øverste pusheren er kombinert start - chrono og vrikrone for å justere en innvendig bezel noe som også er meget kult.

Om jeg skal pirke på noe virker lugsene litt tynne om man ser i forhold til høyden.

Synes den var kjempekul! likte den farvede detaljen rundt øverste pusher som gjør at den tar seg ypperlig ut på medfølgende(?) nato:)
Hva ligger disse på i pris?

Denne likte jeg, og den hadde absolutt noe friskt over seg.

Nå har jeg ikke lest specs, men ser jo også ut som den øverste pusheren er kombinert start - chrono og vrikrone for å justere en innvendig bezel noe som også er meget kult.

Det stemmer. Stilig funksjon!;)

Skal innom AD i morgen, men tviler på den er inne allerede. Min Pontos Chronograph koster nå 24-25, den er 50m. Tipper denne bikker 30' med 200m men skal sjekke...er det mye dyrere med safir baklokk eller liten forskjell tro?
Så vanvittig tøff ut :)

Den har ikke kommer i butikk enda gitt;) Og prisen for Norge er jeg heller ikke et sikker på om er satt enda..

Den modellen du da har er vel den "vanlige" cronografene på 43mm med 7750, som i dag ligger på 22950,- (med lenke).. Og min antagelse er at de vil ha denne nye modellen innenfor 30k nok.. Men bare tiden vil vise om jeg der har rett.. Tøff er den uansett:)

Har den tidligere utgaven av samme klokken, men den kostet da ikke mer enn 16950,- ;)
4fa03f3d-a671-3133.jpg

maghas9, her er min sammen med den "lille" flotte :)

nyttbilde.jpg

Jeg virkelig sansen for denne, den er utrolig flott med sine 43mm og er i tillegg meget behagelig på hånden.
En annen ting med ML er at ingen ikkeurofile har hørt om merket, det liker jeg også :)

Jeg har virkelig sansen for ML. De har mange pene ur i de fleste prisklasser.
Denne er intet unntak.
Som Mathfjeld har jeg også sansen for litt friske farger på pusher/krone.:D

Liker godt det litt moderne designet. Jeg synes ML er langt mer avant garde enn det TH forsøker å skryte på seg.:)

Veldig flott!
ML lager mye lekkert, imho.
Liker godt vintage bølgen i markedet akkurat nå. Håper det varer lenge!

Flott klokke! ML slår meg som et veldig "ærlig" merke, og dette var en av de flotteste jeg har sett fra den kanten.