Ny Pontos Sportsmanship fra Maurice Lacroix

Flott chrono! Angrer på at jeg solgte min miros for en tid tilbake. ML er veldig gode klokker for en akseptabel pris. Anbefales.

Flott modell! Uret hVNER PÅ 28300. Avantgarde er jeg ikke enig i på de resterende modellene, synes ML har tatt store steg bakover, spesielt med tanke på MAsterpiece kolleksjonen sin. Jeg synes TH ligger hestehoder foran her. Synd disse modellene er sjeldne i Norge.

ML har tatt store steg bakover?! TH ligger hestehoder foran?! Vafforno?! Da må i alle fall jeg si meg galopperende uenig.

I klassen for urprodusenter med vakre, stilsikre og kontemporære kreasjoner, mener jeg ML er blant de aller beste. Om ikke de beste. Det understøttes av at de også i år har vunnet to reddot design award-priser. Bare å manøvrere seg litt rundt på hjemmesiden deres, så skjønner man at ML er på vei opp. Sjekk f.eks ut designet og formspråket på hjemmesiden: http://www.mauricelacroix.com/#ACCUEIL Det er noe helt annet.

Så gjenstår det å se om noen av modellene deres får klassikerstatus.

ML har tatt store steg bakover?! TH ligger hestehoder foran?! Vafforno?! Da må i alle fall jeg si meg galopperende uenig.

I klassen for urprodusenter med vakre, stilsikre og kontemporære kreasjoner, mener jeg ML er blant de aller beste. Om ikke de beste. Det understøttes av at de også i år har vunnet to reddot design award-priser. Bare å manøvrere seg litt rundt på hjemmesiden deres, så skjønner man at ML er på vei opp. Sjekk f.eks ut designet og formspråket på hjemmesiden: http://www.mauricelacroix.com/#ACCUEIL Det er noe helt annet.

Så gjenstår det å se om noen av modellene deres får klassikerstatus.

Enig i dette :)

2012-04-27192050.jpg

bilde hentet fra nyeste katalogen til Protid.

58582957-7ec7-f313.jpg

Lånt fra www

Er dette en annen klokke igjen? Her er kronografen oppstilt på en annen måte enn den typiske 7750-opptillinga. Krøkkete ordlagt, men noen som forstår hva jeg mener? :)

Synes personlig klokken på bildet her er penere, finere symmetri.