Ny på Tidssonen og Rolex forum; en kort intro

ceab5ff4_frabz-Dude-I-approve-7a67f0.jpeg
 
Hva skal man si til slikt?!? Ble målløs... Velkommen skal du være og takk for at du deler :)
 
Det var virkelig en fantastisk samling horologiske godbiter. Litt av en pangstart som TS-medlem. Gleder meg til å lese mer.
 
Fantastisk samling! Velkommen til forumet, GLEDER meg til å lese og lære mer fra deg:D
 
Fokusert samling, takk for at du deler! :D Der var det mange virkelig godbiter. Håper du blir et aktivt medlem, du har definitivt mye å lære de aller fleste av oss om vintage Rolex.
 
Ny på sonen.

@Rodrick - Velkommen til asylet, ser at du er hardt angrepet av vintagesyndromet som i mine øyne er den perfekte "galskapen" her inne. Jeg fikk store øyne av å se den flotte samlingen du har presentert, liker spesiellt din nydelige 5512 PCG og den udødelige DRSD 1665. :)

Ut i fra det du skriver skjønner jeg at du ikke lider av den vanligste sykdommen her på TS - "Flippesyken". Skulle du imidlertid bli "flippesyk" må du ta kontakt umiddelbart så skal jeg hjelpe deg å bli frisk. ;) Håper du fortsetter å gi oss flere gode bilder av din flotte samling.
Mvh Tom
 
Redigert av en moderator:
Bra at du endelig har funnet veien hit.
Litt trist å se at du må slite med så mange gamle og skranglete klokker.
Hvis du klarer å selge noe av det gamle skrotet kan du kanskje få råd til en ny klokke?;)

Men seriøst, wow!!!
For en samling.:D
Dette er vel et tilfelle hvor en simpel "like" rett og slett ikke duger. Her MÅ det kommenteres.
Takk for at du deler.
 
Redigert:
Flott presentasjon av en enda flottere samling:) Håper du får anledning til å dele bilder og kunnskap framover:)