Ny norsk tøffing

Grattis! Syns disse er helt vanvittig kule! Har veldig lyst på en sabotør men de er som trådstarter sier blitt dyrere en 10 000,- og mer enn studentlommeboken min tillater:( men satser på at de fortsatt lager klokker når jeg er ferdig på skolebenken.
 
Grattis - denne er kjempetøff.

Jeg var innom Urm. Sutterud i dag og forespurte på denne.

Prisen har nå blitt satt til kr 25.000.- og det må betales et depositum på kr 10.000.- for å sette seg på liste. Leveringstiden er "noen måneder".

Jeg spår at de første urene som nå har blitt solgt til hyggelige priser, vil bli en vinner på bruktmarkedet - heldig er de som fikk tak i disse.
 
Utrolig gøy å lese om denne klokken. Takk for at du deler! Og ikke minst, gratulerer med urolig tøft og originalt ur :)
 
Dette er noko av det tøffaste eg har sett på lang, lang tid ... Synd prisen er blåst i lufta.
 
Dette er noe utenom det vanlige!

Radium er så ferske at de som er solgt nesten er for prototyper å regne, så også med prisene. Vi jobber med å finne en arbeidsflyt i produksjonen slik at vi kan få gode, riktige priser på de tøffe klokkene. Jeg gleder meg skikkelig til å se en som er brukt noen år!

Altså, priser og leveringstid kommer meget snart!
 
  • Liker
Reaksjoner: fettstykket