Avsluttet Ny - Longines Legend Diver Bronze

Medlem
16. feb. 2020
Innlegg
210
Sted
Vestland
Hei alle,

Årets BF kupp legges nå ut på auksjon.

En helt ny og strøken Longines Legend Diver auksjoneres uten minstepris. Klokken er helt ny fra norsk forhandler og kommer komplett med boks, ytterboks, instruksjonsbok og signert garantikort. Her får du med original og uåpnet natorem. Denne klokken gir enormt mye for pengene og holder en kvalitet og bærekomfort som vanligvis er forbeholdt mye høyere prisklasser.
  • L37741502
  • 42mm / 12,7mm
  • Automatic caliber L888
  • 64t gangreserve
  • 300m
Jeg selger denne etter kort tid fordi den blir litt for stor for mine håndledd. Skulle ønske at den passet meg bedre, men jeg bærer til daglig en klokke på 36mm, og har derfor blitt litt for godt vant med mindre klokker.

Jeg selger den derfor på auksjon her til makspris kr 15.300 som var min kostpris. Dersom noen byr høyere enn dette vil overskudd uavkortet doneres til Barnekreftforeningen med bildebevis her i tråden.

Har utelukkende positive referanser på Finn, Klokkeriet og Tidssonen. Kan hentes i Bergen eller sendes på kjøpers regning.

Avsluttes søndag 05.12 kl 21:00.

IMG_0170.jpg

IMG_0165.jpg
 
Redigert:
Takk for handelen @hardangervidda , jeg gleder meg stort :)

Jeg har en stund hatt lyst til å skaffe meg en bronseklokke, men har ikke helt funnet noe som har fristet nok. LLD i bronse tror jeg blir helt supert. (Har hatt LLD tidligere i gull;))

...og nok en gang må jeg få gi kred til selger. I stedet for å putte gevinsten i egen lomme så går de til et svært godt formål(y)
 
Takk for handelen @hardangervidda , jeg gleder meg stort :)

Jeg har en stund hatt lyst til å skaffe meg en bronseklokke, men har ikke helt funnet noe som har fristet nok. LLD i bronse tror jeg blir helt supert. (Har hatt LLD tidligere i gull;))

...og nok en gang må jeg få gi kred til selger. I stedet for å putte gevinsten i egen lomme så går de til et svært godt formål(y)
Gratulerer!
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban