Ny klokkewinder?

Tviler på jeg får aksept av samboeren til å ha den på stuen, så må finne en stillegående som kan stå "i kroken min" på soverommet o_O ;)
 
Hvordan er Benson Smart-tech 2 i forhold til støy?

Har et noe høyere lydnivå. Det blir jo også typisk mer når du har to motorer gående, sammenlignet med én.

Her må vi for øvrig også huske på at Benson Smart-Tech er en Oris, mens SwissKubiK er en Rolex – om du er med på tegningen :)
 
Har et noe høyere lydnivå. Det blir jo også typisk mer når du har to motorer gående, sammenlignet med én.

Her må vi for øvrig også huske på at Benson Smart-Tech er en Oris, mens SwissKubiK er en Rolex – om du er med på tegningen :)
Takk :) Skulle hatt en til 2 klokker som kan stå på nattbordet, men da må man vel ut med en formue.
 
Takk :) Skulle hatt en til 2 klokker som kan stå på nattbordet, men da må man vel ut med en formue.

For å gjenta det som ble skrevet tidligere: "nattbord-stille" har jeg til gode å oppleve uansett prisklasse. Men det kommer jo kanskje også litt an på hvor sensitiv man er ift. lyd.
 
Har en Benson winder. Den er ikke «nattbord-stille», om en spør fruen er den knapt nok stille nok til å være på soverommet i det hele tatt. Ville lagt litt mer kroner i winderen hvis det er et must å ha den på nattbordet.
 
Sånn "Kan stå på nattbordet stille", @gavia ? Lurer på om jeg må ha meg en :)

Jeg mener fremdeles denne er så stillegående at en kan ha den stående på et nattbord. Jeg har satt min på 600 runder i døgnet, dvs den går ikke så alt for ofte - jeg hadde neppe vært plaget av den svært lave lyden ved å ha denne på soverommet :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
I såfall ville jeg kikket nærmere på Swisskubik. https://shop.tidssonen.no/categories/swisskubik

Er den for bråkete, tror jeg "prosjektet" bare må skrotes ;)

Har selv en SwissKubiK Masterbox Aluminium. Godkjent av samtlige i husstanden :)
Den er også veldig stillegående. Så jeg hadde ikke hatt noe problem å ha den ved nattbordet mitt.
Noe som var en umulighet med Rapport London Evolution EVO CUBE.


Screenshot 2019-08-28 at 11.30.55.png


Screenshot 2019-08-28 at 11.31.03.png
 
  • Liker
  • Elsker
Reaksjoner: gavia og Jon Henrik