Ny klokkebutikk

Medlem
1. juni 2008
Innlegg
37
På vei hjem fra jobb igår gikk jeg forbi Louis Vutton- butikken i Oslo. og vegg i vegg la jeg merke til ett tomt butikklokale, hvor det sto skilt i vinduet: I november åpner her Urmaker ett-eller annet, forhandler av kvalitets mekaniske ur" (eller noe sånt sto det).

Noen som har kjennskap til dette? Spennende ihvertfall.
 
Flott beliggenhet, som sikkert vil kreve bra omsetning ! :roll:

Det er urmaker Lars Chr. Tidemann fra Centrum Ur på Fagernes som åpner der. Han vil føre flere av merkene de pr. idag har (bl.a. Tag Heuer), men nye mekaniske merker skal være på vei inn.
Toppmerket skal være : Glashütte http://www.glashuette-original.com/

Vi ønsker butikken velkommen !
 
Jepp, hyggelig med nye urmakere i Oslo! Vi får møte opp mannsterke og sjekke ut beholdningen når han åpner :mrgreen:
 
GLASSHÜTTE!!!???
WOW! Det er på tide de store kjente merkene kommer til Norge...
 
Takk for info.
Jeg gikk for bi denne butikken for en ukes tid sia og regnet med at det var dem som skulle begynne å føre Glashuette.
Jeg er på mailing lista til Glashuette og fikk beskjed om st det skulle åpne en forhandler i oslo i sommer men ikke hvem det var.
Blir gjerne med å tar en sjekk når de åpner!!
 
BTW kunne noen sende meg en PM om hvordan dere får frem"umlaut" på norsk tastatur? ser dere får det til...
På forhånd takk:)
 
J.CAT skrev:
BRIO1368 skrev:
Aha ! Du mener kanskje denne : ü ??
Yes :D exactly! hvordan? er svært anvendelig i forhold til tyske ord.
Du trykker på tasten til venstre for "Enter"-tasten som har følgende tegn på seg: ^,¨ og ~, før du taster "u". Da klarer du også å skrive Glashütte og ikke minst Dornblüth ;)
 
BRIO1368 skrev:
Flott beliggenhet, som sikkert vil kreve bra omsetning ! :roll:

Det er urmaker Lars Chr. Tidemann fra Centrum Ur på Fagernes som åpner der. Han vil føre flere av merkene de pr. idag har (bl.a. Tag Heuer), men nye mekaniske merker skal være på vei inn.
Toppmerket skal være : Glashütte http://www.glashuette-original.com/

Vi ønsker butikken velkommen !

Så bra! Dette er gode nyheter.