Ny klokke.

Medlem
20. nov. 2007
Innlegg
149
Sted
Lillehammer
Passer samlingen veldig godt. Vurderte også 233, etter jeg så på frik's 233 på nurk en gang.

DSC02344-1.jpg



DSC02263.jpg



DSC02330.jpg



DSC02331.jpg



DSC02337.jpg



Dette ga meg julestemning i år:

DSC02302.jpg
 
NICE!!! Veldig fin den 190 Hauk, veldig fin! Gratulerer!
Et meget godt valg i steden for 233en.
 
DJM skrev:
JoLu: 5.. men 6mm...?! :) Det finnes flere ypperlige Radiomirmodeller i 40 og 42mm imo.. ganske diskret og mindre burde de vel egentlig ikke være...?!

Se f.eks. 141 fra 8. jan (42mm) eller 184 annonse 11. jan (42mm) 8)

Edit: Hvor ble det av innlegget ditt...? Hehe.

Har ingen anelse? Dersom ønsket om en mindre Radiomir provoserer i den grad at innlegget sensureres bort, tror jeg at jeg holder meg til Rolex-klanen... :roll:
 
Slapp av.. det var sikkert bare en random Finnmarkssensur! :mrgreen:

184 er lekker ja. Jeg liker den typen indre bezelring!
 
Hauk, du vet forøvrig at du er nødt til å bytte ut den trasige OEM-remen med noe mer spenstig?? 8)
 
Wow.. PO 8days :) Fin samling må jeg si! Jeg likte spesielt godt den som ligger nedest i høyrehjørnet :D
Heheee.... :D Enjoy!
 
DJM skrev:
Hauk, du vet forøvrig at du er nødt til å bytte ut den trasige OEM-remen med noe mer spenstig?? 8)

Ja, jeg må kanskje det? Men til hva? Jeg personlig liker egentlig ganske godt skinnreimen som sitter på..

Men, på kjøpet jeg gjorde fikk jeg også med en to skinnreimer av bedre kvalitet. En lukter det andre-verdenskrig og krutt av (det skulle vist være veldig kult? :) ) og den andre er en fransk croco reim.

Har du/ dere noen forslag?
 
Gratulerer så veldig mye Hauk,

Så fint at handelen gikk i havn. :D Kjenner jo denne modellen så regner med at du er fornøyd!
PAM 190 er en fin klokke, og når man ser den sammen med de andre du har løfter de hverandre nesten opp.
Imponerende og flott samling!!

God helg,
J.Cat
 
Hauk skrev:
DJM skrev:
Hauk, du vet forøvrig at du er nødt til å bytte ut den trasige OEM-remen med noe mer spenstig?? 8)

Ja, jeg må kanskje det? Men til hva? Jeg personlig liker egentlig ganske godt skinnreimen som sitter på..

Men, på kjøpet jeg gjorde fikk jeg også med en to skinnreimer av bedre kvalitet. En lukter det andre-verdenskrig og krutt av (det skulle vist være veldig kult? :) ) og den andre er en fransk croco reim.

Har du/ dere noen forslag?
Har du en rem det lukter WWII og krutt av, så kult. si ifra hvis du er interessert i salg /bytte.
Jeg har en GS Crazy horse det nå sitter en eim av cubansk sigar i.!!
Men PAM190 en på armen føles bra idag, (så lenge jeg unngår å se på nettbanksaldoen min. :roll: )SAGT :twisted: LITT :twisted: PÅ FLEIP.
 
JoLu skrev:
DJM skrev:
JoLu: 5.. men 6mm...?! :) Det finnes flere ypperlige Radiomirmodeller i 40 og 42mm imo.. ganske diskret og mindre burde de vel egentlig ikke være...?!

Se f.eks. 141 fra 8. jan (42mm) eller 184 annonse 11. jan (42mm) 8)

Edit: Hvor ble det av innlegget ditt...? Hehe.

Har ingen anelse? Dersom ønsket om en mindre Radiomir provoserer i den grad at innlegget sensureres bort, tror jeg at jeg holder meg til Rolex-klanen... :roll:

Ønsket om en 40-42mm Radiomir provoserer ikke meg på noe vis. og bør virkelig ikke provosere noen andre heller!!!! :twisted: :twisted:
Noen av de fineste Radiomirene kommer slik. Det finnes en rødt gull LE GMT, alarm Radiomir ,jeg nesten skulle solgt en nyre for ærlig talt. 42mm er ikke så lite heller!virkelig.

SLUTT Å DISSE sub 44MM og TITAN KLOKKER Folkens!!! :evil: :evil:
Dette handler om personlig smak, og utelukker du de nevnte kategorier er du iallefall ikke!! en smaks GURU IMO.
 
Radiomiren jeg har kjøpt er litt for stor, slik som jeg liker klokker. Men funker ok, my pga. at klokka også har et stor jlc urverk. og ikke noe kjip verk-ring. Størelser og materialer er smak og behag... og det er det jo bare og respektere.

Jeg hadde egentlig håpet litt at noen skule merke gull omegaen jeg lånte i julen. :D :D :D
Han jeg lånte den av, brukte min iwc 7dager

DSC02243.jpg
 
Hauk skrev:
Radiomiren jeg har kjøpt er litt for stor, slik som jeg liker klokker. Men funker ok, my pga. at klokka også har et stor jlc urverk. og ikke noe kjip verk-ring. Størelser og materialer er smak og behag... og det er det jo bare og respektere.

Jeg hadde egentlig håpet litt at noen skule merke gull omegaen jeg lånte i julen. :D :D :D
Han jeg lånte den av, brukte min iwc 7dager

DSC02243.jpg
Gull omega de-ville'en var den første jeg la merke til Hauk.
Usedvanlig fin sak, og superbt urverk.
Trodde kanskje du var blitt rik og kjøpt den i samme slengen.
Nevnte den ikke , ville ikke være en nesegrus beundrer .
Tenkte å gi Kudos til den en annen gang ....

Go helg Hauk!

(Har bestill bilett på samme fly som dere nedover dit dere vet den 26 forresten.... :) )