Ny klokke!:-)

Medlem
11. juli 2008
Innlegg
270
Sted
Kalmar
Tiden er kommen........har bestilt 3 meget kule reimer til denne, så flere bilder er på vei! :D

Obs Challe.......det er sånne reimer som bør klæ en 312...........ikke noe nato-tull :D

312002.jpg


312016.jpg


312022.jpg
 
Ajaj, PAM312 er flott! Gratulerer, ventet lenge? For det er vel vanvittige bestillingstider på de der?
 
Hmmm...jeg slengde meg på røret 2 minutter etter release presentasjonen i mars.........men jakten er hyggelig den med!:)
 
Sven Bertil skrev:
Tiden er kommen........har bestilt 3 meget kule reimer til denne, så flere bilder er på vei! :D

Obs Challe.......det er sånne reimer som bør klæ en 312...........ikke noe nato-tull :D

Gratulerer Joachim, den kler du bra !
Da er vi muligens tre (?) her i Oslo ? :roll:
NATO har vært perfekt for meg nå i sommer....en mer sikker rem når en er ute og fisker....
Men til daglig bruk her i byen, velger jeg en av disse :
DSCN1189.jpg



Et kjapt wrist-shot fra igår :
DSC00611.jpg
 
Der var`n endelig! Grattis Joachim.
Helt enig med deg at det er penere med en skikkelig rem enn en nato.
Men, smaken er som baken, den er hårete :D
 
Veldig pen. :D

Tror jeg har fått en ny favoritt-Panerai, så hvis noen er interessert i å bytte en 118 i en 312, er det bare å si i fra. :)
 
Hei
Det er godt å se at andre enn meg har utagerende interesse for klokker!
Jeg er ny her på Tidssonen. Jeg kom i kontakt med Charles-312 via TimeZone som anbefalte meg å logge på her - og her er jeg sammen med mine likesinnede ser det ut til!

Jeg vet ikke hvordan jeg poster bilder, men jeg skal prøve:
PAM31202.jpg


mvh
Mic
 
mic skrev:
og her er jeg sammen med mine likesinnede ser det ut til!


What the...

Jeg har hørt 312 skal være vanskelig å få tak i... :?:

...aha! Nå skjønner jeg hvorfor. :roll:

Hele produksjonen har havnet i Norge. ;)

Vanvittig flotte klokker. (og reimer) :mrgreen:
 
Bildet ditt ser da meget bra ut mic.
Men, er ikke glasset på klokkene deres litt flatt :mrgreen:
DSC03444-1.jpg
 
Hei Santos-Dumont og Frik
Ja, jeg ser ut til å ha lagt ut den samme beskjeden to ganger... Var ikke sikker på om noen ville "se" meg på "ny klokke" lenken. Tusen takk for svar. Kanskje glasset er litt i flateste laget?

Takk for varm velkomst på siden!
Mic
 
mic skrev:
Hei
Det er godt å se at andre enn meg har utagerende interesse for klokker!
Jeg er ny her på Tidssonen. Jeg kom i kontakt med Charles-312 via TimeZone som anbefalte meg å logge på her - og her er jeg sammen med mine likesinnede ser det ut til!

Heisann mic !
Hyggelig å se at du fant frem hit ! Du var forøvrig den nr 3 med 312 jeg tenkte på ! :D
 
Dem er da langt ifra lette å få tak i..........jeg har trukket i flere tråder for å få tak i min......å det tok 6mån å få min, til tross for at jeg anser meg å ha gode kontakter i Europa! :D

Imponerende strap case Challe......må nok skaffe meg en slik en vakker dag!
 
Flott!

Jag är nr 5 i kön hos Bjerke.
Lär dröja ett bra tag innan det sitter en 312 på min handled.
Men den som väntar på nått gott........

/CJ.
 
Til dere som venter på en 312 evt. en annen PAM hos Bjerke,- Marita er sikkert mottakelig for litt positiv oppmerksomhet...... :D

Forøvrig er det helt korrekt som CJ skriver; "den som venter på noe godt....."