Ny klokke

Grattis med knalltøff Seamaster! Liker det Omega gjør med keramisk bezel. Oser kvalitet av den der :cool::cool:
 
Wow gratulerer så mye! Nå har du gitt meg svaret på at det er denne seamasteren som er aktuell i fremtiden for man får den i midsize:)
 
Tusen takk alle sammen!

Flere har nevnt blåfargen, og den var egentlig hovedgrunnen til at jeg valgte denne klokken. Har ønsket meg en med blå farge på skiven lenge.


Godt å se du gjorde allvor i "trusselen" i Dagens Klokke-tråden.
grattis med flott valg

Selvsagt en ekstra stor takk til adamskater, Entropy og boenna_69 for god dra-hjelp i Dagens klokke-tråden i går;)
 
Grattis med ny klokke! Synes Omega har truffet meget godt med denne iterasjonen av Seamaster.
 
Gratulerer med et "friskt" valg! Selv er jeg litt skeptisk til denne, (har den forrige selv), men noe nytt må det finne på.

Den var riktig pen på bildene. Kos deg!
 
Tusen takk til dere siste også!

Tipper det er mange med deg her cosmo_dud som foretrekker den gamle.

Den nye bezelen er jo ganske skinnende og skiven er ekstremt blank. Du ser jo på bildet her hvordan sekundviseren speiles i skiven. Så litt mer bling er den nok. Ikke alle liker det går jeg ut i fra.
Selv liker jeg, i tillegg til fargen, at bølgene på skiven er vekk, den får et mye renere uttrykk etter min mening. Andre endringer utenom keramikk-bezel er skruer i lenken, mindre lås, og oppdatert urverk kal. 2500D. Det jeg ikke får helt til å rime er valg av farge på datohjulet på denne nye, svart med hvite tall. Lurer på hvorfor de har endret på dette. Fungerer fint til den svarte modellen selvsagt, men til den blå?
 
Gratulerer.

Håper for guds skyld ikke vi som er bedagelig anlagt og ikke så flinke til å gratulerer andre skal slutte å lage unboxinger.
 
Gratulerer! Jeg har ikke sett den i virkeligheten, men av bildene er jeg enig med deg i at denne er penere enn forgjengeren. Spesielt synes jeg skiven gjør seg bedre uten bølger.
 
Gratulerer.:D
Den bezelen gjorde seg ja. Skiven også.
Her har Omega klart å gjøre det meste riktig.
 
Takk Eski, Hopalong og UJU!


Håper for guds skyld ikke vi som er bedagelig anlagt og ikke så flinke til å gratulerer andre skal slutte å lage unboxinger.

Enig i det, det viktigste er jo flest mulig unboxinger.