Ny klokke? Valgets kval...

Har fått veldig sansen for DJ'en. Må sjekke hva som passer best av 36 og 41. Noen som vet hvor lang ventetid/produksjonstid det er?
De hadde et greit utvalg inne på begge avdelingene til Bjerke i Oslo for 2 uker siden. 2 venner av meg som handlet hver sin DJ41 da...

Mitt innspill blir å gå for en Jaeger-LeCoultre Deep Sea Chronograph Jeg hadde gått for en pent brukt en i så fall - disse faller i verdi når du går ut av lokalene til Bjerke.
Tror ikke en får disse nye lengre. Er dog 2 i markedet just nu.... frister enormt...
jaeger-lecoultre-deep-sea-chronograph-cermet-1.jpg

Etter mye mindre "om og men" enn jeg hadde trodd ble det - som mange av dere anbefalte - en DateJust!
41 ble for stort, 36 ble perfekt! Den sitter som støpt på armen (selv mitt mini-håndledd), den har en fantastisk fin utstrålig i riktig lys, og rosegullet matcher strålende med skiven. Med andre ord, jeg er strålende fornøyd! Takk til alle innspill og meninger! :D
I mangel av fotokompetanse er dette det beste jeg fikk til av nåværende samling o_O:p

Vedlegg

• IMG_1353.jpg
    IMG_1353.jpg
    172 KB · Visninger: 0
  • IMG_1350.jpg
    IMG_1350.jpg
    168 KB · Visninger: 0
Stemmer på din nummer tre - Bregueten ser utrolig flott ut...

Arvet selv et Breguet-lommerur av bestefaren min, kjøpt i utlandet av min tippolderfar som var seilskuteskipper. Klokka har ingen høy kroneverdi, men stor affeksjonsverdi...