Ny klokke på meg!

Du blir lett kongen av 80-talls partyet nå:) Holdt på å kjøpe meg en slik selv, men fikk "blikket", så måtte droppe det.
 
Synes den klokka oser sjarm, selv verdenstjerner som Eddie vedder(vokal pearl jam)bruker dette uret så vist du ikke gir den noe tid på armen kan du jo bare gi meg beskjed så kjøper jeg den av deg.
Farken at jeg ikke var og sjekka ubrukelige finn for en gangs skyld.
 
Nice, Maggi! Gleder meg til unboxing :cool:

Unboxing skal det bli, dafho!

Grattis! Kongeur :p

Takk, jay! Dog ikke helt på høyden med din nyanskaffelse, men nytt ur er nytt ur! ;)

Synes den klokka oser sjarm, selv verdenstjerner som Eddie vedder(vokal pearl jam)bruker dette uret så vist du ikke gir den noe tid på armen kan du jo bare gi meg beskjed så kjøper jeg den av deg.
Farken at jeg ikke var og sjekka ubrukelige finn for en gangs skyld.

Kan gi deg en lyd om den ikke får noe wrist time, så kan du overta! :)

Disse har jo faktisk bøtter og spann med sjarm og nostalgi. Fantastiske klokker :).

Her var virkelig responsen bedre enn det jeg kunne fantasere om! Merker det skal bli morsomt å få denne sjarmøren i hus ;)

Moro!
 
Vet ikke helt om det regnes som frekt å bare dumpe inn på tråden med bilder, men du skal ihvertfall være hilset!

casio005.jpg


Det verste er faktisk at kalkulatoren kan være nyttig:p
 
Så faktisk en av disse på noe jeg fikk en magefølelse av at var en ingenør i kantinen på jobb i dag. Varmet mitt hjerte :D
 
Syntes de helgull ledklokkene fra 70-80 tallet er helt fantastiske! Også disse kalkulatorklokkene! :p


Stilig variant du har skaffet deg også, selvom den mangler gullet. :p
 
Haha, nå trakk jeg på smilebåndet. Virket som om trådstarter fikk et par andre ut av "skapet" her gitt. :)

Artig artig. Nå trenger du bare mokkasiner, en litt stygg blazer og skjorte med admirals cup mønster, så er du kongen av utkledningspartyet. (aksjemegler fra 80-tallet)