Ny klokke etter endt utdannelse, hvilken? Nomos vs Stowa

Da kan jeg informere om at uteksaminering-klokken er kjøpt og på vei. Det ble en brukt Nomos Tangente Datum Gangreserve med det "nye" DUW4401 urverket. Jeg er veldig happy og gleder meg til å få den i hus. :) Klokken er "bare" 35 mm, og jeg er litt spent på størrelsen. Flere reviews som denne http://forums.watchuseek.com/f67/no...partial-watch-enthusiasts-review-1454154.html sier dog at den føles større enn sine beskjedene 35 mm. :)
 
Redigert:
Da kan jeg informere om at uteksaminering-klokken er kjøpt og på vei. Det ble en brukt Nomos Datum Gangreserve med det "nye" DUW4401 urverket. Jeg er veldig happy og gleder meg til å få den i hus. :) Klokken er "bare" 35 mm, og jeg er litt spent på størrelsen. Flere reviews som denne http://forums.watchuseek.com/f67/no...partial-watch-enthusiasts-review-1454154.html sier dog at den føles større enn sine beskjedene 35 mm. :)
Gratulerer! Du gjorde et godt valg. Husk å poste bilder når du har fått den!
 
  • Liker
Reaksjoner: Aattis
Grattis med lekkert ur! Jeg vil nok tro at den vil virke langt større pga den store hvite skiven. Kjør på med bilder:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Aattis
Hei igjen! :) Nå har det gått noen måneder siden jeg mottok min Nomos og jeg beklager at jeg ikke har fått lagt ut noen bilder før nå. Jeg kan dog meddele at jeg er veldig fornøyd med det nye tilskuddet i samlingen. Nomos Tangente Datum Gangreserve tar seg godt ut både til jeans og til dress og jeg setter veldig pris på det minimalistiske uttrykket klokken gir. Så, her er noen bilder jeg tok tidligere i dag. :)

DSC_0033_zpsgff7un53.jpg

DSC_0043_zpst9zpvxhi.jpg





Takk for titten. :)
 
Redigert:
Gratulerer! Størrelsen på 35mm er grei? De bærer stort, veldig fornøyd med min Metro på 37mm

Takk så mye. :) Med en gang jeg fikk den føltes den noe liten, men det tok ikke lange tiden før jeg ble vandt til størrelsen. Nå er jeg veldig glad jeg gikk for 35 mm. De bærer som du skriver mye større enn diameteren tilsier. :)
Jeg liker Nomos Metro veldig godt, du har en meget pen klokke! :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Vidar