Ny IWC portuguese chronograph lanseres

Medlem
29. mai 2010
Innlegg
3.284
Sted
Bærum
Her er en ny IWC som jeg ganske sikkert vil eie på et tidspunkt :p

newiwcportclas_zps60a9fc0d.jpg

newiwcportclas1_zpsca44290c.jpg

newiwcportclas2_zps7d4f5cf3.jpg

newiwcportclas3_zpsa83c8103.jpg

newiwcportclas4_zpsa972afbf.jpg

newiwcportclas5_zps6fede316.jpg


Vakkert!!


Litt info klippet fra tz:

Ref. IW390402 - IW390403 - IW390404 - IW390405
The case, in 18kt white or rose gold, or in stainless steel, measures 42mm x 14.5mm. It has double AR-coated sapphire crystals and it is water resistant to 30 meters.

Movement is the Swiss automatic IWC in-house caliber 89361 with 38 jewels, 28,800 vph and a power reserve of 68 hours. It is a Flyback chronograph.


Gold = $24,200
Steel = $14,400

Informasjon hentet herfra
 
Redigert:
Dette var skikkelig lekkert:)
Får plukke opp en sånn brukt om noen år. Denne likte jeg veldig godt.
 
Er det bare jeg som er litt sær....eller syns noen andre at pusherene er litt rare ?Kunne tenkt meg litt mer integrerte pushere og i annen utforming.
 
Redigert:
Æsj, dette var bra, æsj fordi jeg ikke har noe dressur og må begynne å spare....
 
Dette var et særdeles flott ur som kommer høyt opp på ønskelisten! RG med hvit skive og blånert sekundviser som kontrast - fantastisk!
 
Absolutt flott, men er litt enig med Timebandit angående pushere.....og ser det ikke litt dumt ut med 3 røde tall stablet i høyden?
 
Pusherne er nydelige. De tre røde tallene er prikken over i-en.

Basta!

;)

Jeg er stor fan av den klassiske Portuguese-kronoen. Jeg liker denne, bevares, men er det en stor forbedring ift den gamle? STORT pluss for krystall-baklokk.

PS: Pusherne er nydelige... :)
 
Der fikk jeg lyst på en IWC :) Har hatt sansen for Portuguese serien lenge, men den har aldri nådd heeelt opp når det skal kjøpes. Kanskje dette var endringen som skulle til for å klatre helt til topps på min liste? Må se den irl først, men lover bra.
 
Liker:

- Inhouse med innsyn.
- At 12 og 6 ikke er "kuttet."
- Pusherne

Liker ikke:

- Dato og plasseringen av denne.
- Pris. :)
- Litt rotete skive sammenlignet med den gamle?

Flott ur, men ut fra bildene synes jeg den gamle er penere...:)
 
Utrolig fin, synes IWC har gjort det meste rett her. Den i gull med sort skive er jo bare rå... :cool: