Ny diver!

Medlem
10. okt. 2010
Innlegg
1.156
Sted
Oslo
Hei.

Hadde egentlig planer om en trad unboxing-post, men ebay-selgeren sendte ikke med eske, så da forsvant litt av poenget. Men uansett ... Kom over denne på en tilfeldig nettside og likte den veldig godt. Den har betegnelsen SNZG81J1 og har 7S36-urverket.
Den er hele 47mm i diameter, men det er inkludert den forholdsvis voksne krona. Tror den er 43mm uten. Lenken virker veldig solid og stram, og kvalitetsfølelsen er helt utrolig for å være en så billig klokke. Prisen landet på snaue $140 inkluder frakt.

Beklager elendige bilder, men var ivrig på å poste og gadd ikke vente på dagslys.:)


Hva skjuler seg her?



Se der, ja.







 
Til lykke med klokken ;)

Modellen er en "Seiko 5", som kan kaldes et sportsur.

Seikos dykkerure har disse kendetegn:

Skruekrone
Fast bagkasse (med stor Tsunami logo)
Lume perle
Envejs drejelig lynette
Mindst 200m vandtæt (vintage modeller kan være 150m vandtætte)
 
Denne var stilig! Hvordan er lume'n?

Lume'n må vel sies å være bra. :)
5580359338_852ea021bc.jpg
[/url]
 
Nice!

Fristet til å skaffe meg en slik, jeg også. Men siden jeg allerede har 4 stk. Seiko 5 får jeg prøve å styre meg...

:)
 
.

I salgstråden liker jeg at folk skriver "pm sendt".
Det viser at det er interesse for objektet, og er et signal til andre om at her er det sannsynligvis forhandlinger på gang.
 
I salgstråden liker jeg at folk skriver "pm sendt".
Det viser at det er interesse for objektet, og er et signal til andre om at her er det sannsynligvis forhandlinger på gang.

Som igjen da gjør at enkelte ikke gidder å sende bud og selger går glipp av penger? :p
 
Var bare int i klokka,noe galt i det?

Du misforstår, jeg lurete ikke på hvorfor du sendte han pm, jeg lurte på hvorfor du skriver "sendt pm" i tråden. Personen som mottar pm ser jo det med en gang uten at du har gjort resten av verden oppmerksom på det.

Men for all del, du bryter ingen regler, jeg skjønner bare ikke poenget:)