Ny Deep Sea

Trangsynte forhandlere

Min kollega har vært runden hos alle AD i Oslo sentrum med ett ur kjøpt på nett, og de nekter å ta den inn... Ingen stor feil, uret går for fort, men de vil ikke ta i det. Har bedt ham om å prøve å la være å legge det frem som en reklamasjon med gar.bevis, så da får man se om det hjelper. Leverer man bare inn uret og ber om en regulering sjekker de vel ikke opprinnelsen?

Om forhandlere bannlyser import/ nettklokker så tror jeg de gjør seg selv en bjørnetjeneste. Det åpner for en markedsmulighet for en som vil bryte dette mønsteret, og de risikerer å henge etter. -igjen, se til bilbransjen.

En klokke-modell er lik over hele verden, det er servicen og "metaproduktet" rundt som avgjør om prisen er lik. Er din butikks pris høyere, så må du tråkke til på andre områder og service og vennlighet er defintivt en viktig ingrediens. Tror mange som driver i denne bransjen kunne ha godt av å løfte blikket litt

joda, Jørgensen virker å være en grei kar, og han gav meg et hyggelig og fair tilbud, ikke noe crazy, men bra nok til at jeg aksepterte. Du viser sikker litt til min "ønsker kjøpt" annonse, og det er også litt for å lodde bruktprisene.

Null respons, og det er helt fint! -Da vet jeg at de som har dem vil fortsette å ha dem!

joda, Jørgensen virker å være en grei kar, og han gav meg et hyggelig og fair tilbud, ikke noe crazy, men bra nok til at jeg aksepterte. Du viser sikker litt til min "ønsker kjøpt" annonse, og det er også litt for å lodde bruktprisene.

Null respons, og det er helt fint! -Da vet jeg at de som har dem vil fortsette å ha dem!

Høres bra ut! Vi får håpe du blir fornøyd. Dette er som du sikkert har lest en klokke som både blir elsket og hatet. For min del elsker jeg den på bilder men "hater" den på armen. Er så irritert for at den ikke passer meg, for det er en døds kul klokke.

jeg er sikker på den passer på armen din, så kraftige håndledd har du vel knapt;)

I manges øyne passer ikke Rolex på noens arm, glorete status symbol. Jeg ser helt annerledes på det, og tenker heller mer på at jeg virkelig liker dt enkle, gjennomførte og fullstendig kompromissløse denne klokka representerer. Det er en drøy investering for 80 gram med stål og glass...men så er det i bunn og grunn ikke det du betaler for heller, men en Rolex

Du blir helt sikkert kjempe fornøyd ! DeepSea'en er som mann blandt menn iforhold til andre Rolex ;)

80g

Ikke et at det betyr så mye, men den må da veie minst 200gram? Prøve den på hånda, og den var diger! Men
lekker var den! Bare litt stor for meg..