Ny budsjettklokke!

Medlem
18. okt. 2013
Innlegg
19
Heisann godtfolk! :)
Etter og nylig ha blitt bitt av "klokkesyndromet", har jeg også klart å rote meg inn på dette flotte forumet!
Etter at godklokka ble stjålet forrige helg, må jeg gå til anskaffelse av ny..
Tenker da på en budsjettsklokke til maks 3000,- da jeg ikke har budsjettert med klokke denne gangen, men må få meg en litt raskt.
Kriteriene mine er helst stål lenke, muligheten til og tas med i dusjen, gjerne litt røff i stilen.
Er det noen som har noe tips til en evnt klokke i nærheten av denne priskategorien? (+/- ikke for mange tusen)
 
Redigert:
Høres ut som en SKX007 eller monster fra Seiko er det du trenger, evt en Orient? Creationwatches.com som GT nevner kan anbefales som er sted å starte kikkingen!
 
Som eneste klokke hadde jeg ikke kjøpt en dykkerklokke, og "alle" har jo Seiko SKX007/9, så jeg foreslår noe utenfor boksen...

Hva med en Hamilton khaki field f.eks?

H70455533-1.jpg
 
Takk for gode tilbakemeldinger, og klokkene var jo gode alternativer også :)
Creationwatches er en trygg side og handle fra? Er litt skeptisk til kjøp over nett.. hehe
 
Takk for gode tilbakemeldinger, og klokkene var jo gode alternativer også :)
Creationwatches er en trygg side og handle fra? Er litt skeptisk til kjøp over nett.. hehe

Det skal du ikke være skeptisk til! Creation har et godt rykte inne på TS, og leverer fort, billig og sikkert!
Har handlet derifra flere ganger, og har ingen dårlige erfaringer.

Da det kommer til klokkevalg slår jeg et slag for khaki`en som nevnt ovenfor. Utrolig mye flokke for pengene, og de få minuttene jeg har prøvd en vinket finishen veldig god i forhold til prisen! :)
 
Da ser det ut til at det (ihvertfall) blir en Hamilton denne gangen :)
Takker igjen for responsen, og tipsene!
 
Og der ga jeg kredittkort informasjonen min til Creationwatches, og venter på min første pakke derfra :)
 
Redigert: