Hva heter de to?Student sier du...
Da ville jeg gått for noe sånt:
![]()
Og denne:
![]()
Du har råd til begge, en Grandi, en kasse øl og en tur på byen...![]()
Hva heter de to?Student sier du...
Da ville jeg gått for noe sånt:
![]()
Og denne:
![]()
Du har råd til begge, en Grandi, en kasse øl og en tur på byen...![]()
Hva heter de to?

Hmm.. Nå står valget mellom HydroConquest og SARB033.
Klokken fra Seiko har en oppgitt preisjon på -15/+25 sekunder per dag. Er dette godkjent? Hvordan stiller det seg i forhold til HydroConquesten, som har et ETA 2824-verk, trooor jeg.
(Jeg vet at jeg ikke får et superpresist tidsverktøy her, men hadde vært greit å slippe å stille klokka hele tiden..)
Mathfjeld: jeg tror vi går samme studium på samme sted! Utifra et bilde fra Dagens klokke-tråden så det hvertfall slik ut.
Okei...
Er det noen som da vet om jeg kan finne en Longines HydroConquest i Oslo?
Klokken fra Seiko har en oppgitt preisjon på -15/+25 sekunder per dag. Er dette godkjent? Hvordan stiller det seg i forhold til HydroConquesten, som har et ETA 2824-verk, trooor jeg.
(Jeg vet at jeg ikke får et superpresist tidsverktøy her, men hadde vært greit å slippe å stille klokka hele tiden..)
Takker for alle svar!
Var istad i både Bogstadveien og på Karl Johan og kikka. Det eneste stedet de hadde Conquesten inne var på Bogstad. Problemet er bare at samtlige butikke jeg så i skulle ha rundt 8000 for den. Så da kommer jo dilemmaet: Vente i ca 5 uker (som urverket.no sier) eller betale 1500 kroner mer og få kjøpt den over disk, med de fordeler det måtte ha?