Ny Big Crown

En god kombinasjon av det beste fra to verdener.
Chamfered lugs er sinnsykt snasent.:)

$25k er kanskje litt i overkant av hva jeg hadde vært villig til å punge ut.:eek:

Har sett den der - og synes egentlig de burde stoppet med modifikasjonene når de kutta bort CG-ene og var ferdig med chamfers. :)

Jeg kunne imildertid falt for fristelen å utført en liknende mod på egen 14060.

ABC Watchworks påtar seg slike oppdrag etter kundens ønsker. Eksemepl på en 14060:

attachment.php

attachment.php

Project X gjør en del av det samme (en 114060 nedenfor) og går like langt som den oprinnelige posten:

RPR_20.jpg

Og en 14060. Synes denne er flott - men usikker på den røde teksten, fordi det blir litt sånn der wannabe. Bortslipte CGs og chamfers er nok:

ZoomImage1bespoke-14060M-rolex-zoom1376498607.jpg

• Liker
Reaksjoner: Utinaturen
Det jeg falt for var først og fremst skiven - de har laget en gilt-dial som virkelig skiller seg fra de andre ombygginger jeg har sett. Nydelig var den, men jeg er enig i at prisen var nokså drøy.

Det første jeg la merke til var den røde trekanten på beazelen. Litt hårete. Kanskje litt "u-rolex-aktig". Etter å ha hatt crown-guards på klokken vet jeg liksom ikke helt om jeg hadde stolt på å ikke ha det... De beskytter jo kronen... Men det er vel heller ikke så ofte at det er "bruk" for dem... Den røde skriften blir kanskje litt "wanna be", som @Loevhagen skriver...

Tøff; Ja.
Stiv pris; Ja.

8

Nydelig. Jeg har jo jukseutgaven fra Steinhart, den scorer ingen TS-poeng, men utrolig mye klokke for pengene.