I våres var jeg innom Bjerke og testet nye Sea-Dweller. Jeg har naturligvis også sett mange bilder av denne. Kjent med nye SD er at Rolex la til minuttindikatorer på hele bezelringen, ikke bare 0-15min som tidligere.
MEN i dag var jeg innom Bjerke igjen og testet SD, og lot merke til noe nytt med bezelringen... Har de endret den og kun beholdt 0-15 igjen? Ser ut som den har fått bezelringen til 116610.
Dama fra Bjerke hadde ikke latt merke til det da jeg kommenterte det, og trodde det alltid hadde vært sånn. Da fant jeg fram WS jeg hadde tatt da jeg var på Bjerke i juni. Hun sjekket en annen SD de hadde og begge hadde kun 0-15min.
Er ikke det litt rart a? Noen som har hørt om dette?
Se bilde fra fra juni først og i dag sist.

MEN i dag var jeg innom Bjerke igjen og testet SD, og lot merke til noe nytt med bezelringen... Har de endret den og kun beholdt 0-15 igjen? Ser ut som den har fått bezelringen til 116610.
Dama fra Bjerke hadde ikke latt merke til det da jeg kommenterte det, og trodde det alltid hadde vært sånn. Da fant jeg fram WS jeg hadde tatt da jeg var på Bjerke i juni. Hun sjekket en annen SD de hadde og begge hadde kun 0-15min.
Er ikke det litt rart a? Noen som har hørt om dette?
Se bilde fra fra juni først og i dag sist.

Redigert: