NY - Auksjon for "Leger uten grenser" > Haiti

Medlem
20. juli 2009
Innlegg
474
NY - Auksjon for "Leger uten grenser" > Haiti

Jeg vant "forrige" auksjon som Brio stod for, men jeg behøver ingen caps - så vi selger den igjen. Så får denne glimrende organisasjonen inn mer penger fra klokkefolket! De har allerede fått 250,- fra meg...

Gjentar teksten til Brio (forresten, stor takk for donering av "items" og den gode gjerningen):

Brio's tekst:

Denne organisasjonen har jeg møtt "live" der ute og vil nå gjerne oppfordre Tidssonens brukere om en støtte til deres arbeid rundt om på kloden,- selvsagt nå på Haiti.

Jeg auksjonerer derfor bort denne caps'en :

iwccap.jpg


Original IWC - (Baseball) Cap.

Grå i farge med en tilhørende grå oppbevaringspose.
Svært godt laget med fine detaljer, bl.a. brem belagt med ruskinn !
Luftehull og "fits all sizes"-regulering.

Benevnelser / logo som IWC - Schaffhausen - International Watch Co. - Probus - Scafusia
Merkelapp med tekst : "Official Product" og "IWC Schaffhausen".

Merkelapp på oppbevaringsposen :"IWC Schaffhausen", "Cap", og "IWA22700".

Selvsagt ny og ubrukt.
Et unikt, ekte og morsomt samlerobjekt for IWC-fantasten !


Arthur skriver:

Auksjonen avsluttes om 1 uke, fredag 5. februar - kl. 21:00. La budene hagle inn, vi begynner på 100,- kroner denne gangen også.

PS: På forhånd unnskyld for at jeg nok kommer til å "bumpe" denne like ofte som enkelte klokkeselgere ønsker å "bumpe" sine annonser - med mindre budene og kommentarer holder liv i tråden da... :confused:

+

Kvitteringen for mitt bidrag:

takk-legene.jpg


Du kan også gi ditt bidrag helt uavhengig - online på http://www.leger-uten-grenser.no/msfinternational/content/indexpagetopbar/stotte/index.cfm.

Med hilsen Brio & Arthur (den frekk kommentaren ang. "bumping" var mitt verk)
 
Tror de fleste allerede har gitt etter beste evne i tråden til Anders.
Om du hadde ventet en mnd så tror jeg det hadde vært mer action, iallefall for min del ;)

Men liker inchatiwet! Vi må ikke glemme Haiti!
 
Da er auksjonen avsluttet!

Og vinneren ble Mogens med sitt bud på 400,-.

Totalt har gaven fra Brio gitt 650,- til de grenseløse legene - først 250,- fra meg som vant første auksjonen - og nå 400,- fra Mogens.

Takk til Brio som dro det hele i gang - og Mogens!

Applaus!
 
Da er bidrag gitt til Leger uten grenser.




Takk til BRIO for flott initiativ og til Arthur for denne ekstra auksjonen.


God helg alle sammen!
 
Da er pakke fra BRIO mottatt - takk for det! Lå jo med en rem også. Tenkte at det må jo være feil, så ser jeg nå at denne var lagt til auksjonen etter mitt bud, så det var jo råflott av BRIO!

Får håpe at kronene til LUG kommer til nytte!

Takk igjen til BRIO og Arthur for flott initiativ.