NURK møte

Hils Dag B. fra meg ! Det var faktisk gjennom han jeg begynte med disse klokke-greiene for vel 15-20 år siden ! Ihvertfall sånn stadig "systematisk" jakt etter en "holy grail" ! :D

NURK møtene blir for detaljerte på urverk for meg, dessverre !
Enklere med lystige GTG'er !
 
Litt fristet til å ta en tur.. samtidig føler jeg at jeg som Panerai-fantast kanskje havner litt utenfor miljøet?
 
Jeg er også litt nysgjerrig på NURK-møtene, kanskje noen som har vært der noen ganger kan fortelle litt om hva som skjer der?
 
Jeg har vært på 2 Nurk møter, veldig hyggelig og det er mange folk med mye kunnskap! Er virkelig vært en tur! Klokke miljøet er jo ikke så stort, så de gangene man kan møte likesinnede er det topp. De pleier som regel å ha Tema møter, sist var det fordrag om Omega Speedmaster! Det er også mulighet for å bytte/kjøpe/selge klokker.

Virker som Vintage klokker er pop hos Nurk, men alle med klokke interesse er velkommen.
 
Som Erik N skriver er det veldig hyggelig der. Kunskapen om det tekniske er nok hakke bedre enn på PAM GTGèn men de har ikke noe mat der :)
En del vitage men også nyere varianter og noen av de som er der har klokker som er verd å kikke på.
Jeg ytret ønske om å kanskje ha en Panerai temakveld, noe Dag B var positiv til, så vi får se.
Ta en tur, ikke minst bare for å prate med likesinnede.

PS. Følg med på Petter Schjerven sitt program om samlere, kanskje det dukker opp en PAM der.. :eek: