NURK-møte 22.oktober - Nå med bilder!

Kanskje, veldig kanskje. Hvis det går opp med alt annet kommer jeg en liten tur.
 
Noen som vet om det er noe tema på plakaten i kveld?

Muligens!

Kjære klokkevenner !

Velkommen til møte, mandag 22. oktober kl 19.00 i Bygdø Alle 60, i
møbelforretningen "Sørensen & Østvingen AS".


Vi håper å få på plass et tema til dette møtet, men det er ikke helt
avklart ennå.
Det blir uansett gode muligheter til å se på fine klokker og snakke
med "likesinnede" :)


Ta med venner og kjente, og ikke minst klokker.

Alle er velkomne !

Entre kr 50,- dekker husleie og kaffe. Håper mange av dere har
muligheter til å komme.


Vi sees !

--
Med vennlig hilsen
NURK
 
Bilder!

dscf6035b.jpg


dscf6037g.jpg


dscf6038d.jpg


dscf6040q.jpg


dscf6041i.jpg


dscf6042h.jpg


dscf6043x.jpg


dscf6044q.jpg


dscf6045x.jpg


DSCF6046_zps6dac4dd2.jpg
 
Ojojoj....her var det veldig mye lekkert.
Tusen takk for dokumentasjon på det som definitivt må ha vært en hyggelig kveld, chalshus :)
 
dscf6074d.jpg


dscf6076k.jpg


dscf6079b.jpg


dscf6080t.jpg


dscf6082.jpg



Denne var meget lekker. Ikke ofte man ser en GP her på bjerget.

dscf6084x.jpg


dscf6085t.jpg



En normalt meget velkledd herre brukte disse i aften. Opprør?

dscf6087w.jpg


dscf6089l.jpg