- Medlem
- 29. aug. 2013
Flott dykker inspirert av 60/70-talet fra NTH som ikke lages lengrer, med dato kl 6. Kommer med ubrukt blå/turkis gummireim og en lenke som kun er brukt en enkelt gang. Skiven er en flott turkis og har interval markeringer for fridykking, tror jeg, jeg liker egentlig ikke vann.
Er par enkelte hairlines og ellers i tip-topp stand. Jeg er første og eneste eier.
Klokken har ikke vært noe særlig i bruk lenge og mest tatt opp plass i skuffen, derfor må den ut da andre hobbyer trenger litt finansiering. Kan sikkert ordne med en setebelte nato som avbildet om ønskelig.
Pris 4000,-
Kan F2F i Oslo eller Lørenskog, ser fram til en ryddig handel.
nthwatches.com
Er par enkelte hairlines og ellers i tip-topp stand. Jeg er første og eneste eier.
Klokken har ikke vært noe særlig i bruk lenge og mest tatt opp plass i skuffen, derfor må den ut da andre hobbyer trenger litt finansiering. Kan sikkert ordne med en setebelte nato som avbildet om ønskelig.
Pris 4000,-
Kan F2F i Oslo eller Lørenskog, ser fram til en ryddig handel.
DevilRay, Turquoise
Description A Devil from the deep. The NTH DevilRay was conceived with a singular purpose - to be the ultimate expression of everything we love in a hardcore diving watch. No compromises, on anything, for any reason - the ultimate in both form and function, in equal measure. With inspiration...
nthwatches.com
| Movement | Mechanical |
| Calibre | STP1-11 |
| Hacking | Yes |
| Power reserve | 40h |
| Hand winding | Yews |
| Automatic | Yes |
| Glass | Sapphire |
| Date | Yes |
| Width (without crown) | 43mm |
| Thickness | 14mm |
| Lugs | 22mm |