Veldig bra tiltak! Har sett flere legge ut bilder og skrytt av disse remmene dine tidligere og jeg er fristet til å kjøpe. En giveaway å teste hadde vært supert før evt. flere kjøp! Denne ser ut til å passe perfekt til min PAM 240.
Bra tiltak Ola! Som flere andre her inne har heller ikke jeg for tiden noen klokker som passer den aktuelle remia. Vinner jeg, er det jo det perfekte påskudd for å kjøpe en PAM! Jeg trenger ikke smiske. Det sier vel seg selv at reimen bør gå til den på sonen som har flest reimer fra olando... Jeg har 7stk, noen bedre?
Har allerede en Olando-rem på Speedmasteren min som jeg er utrolig fornøyd med Hadde vært fantastisk med en ny rem til min Magrette Regattere Bronze og denne passer jo perfekt
Kjempeartig at folk syns dette var en god greie! Ser for meg å prøve å kjøre en slik giveaway i mnd. sålenge det ikke går ut over dagjobben ser at noen har skrevet i tråden men sier at de ikke har klokke med 24mm lugs. Jeg blir å trekke ut fra alle poster og tar kontakt med den som vinner. Skulle personen ikke ha behov/ønske om reimen trekker jeg på nytt til den får ny eier. Ha en god helg alle sammen! Ola.