Auksjon på en flott, helt strøken(mint condition) Longines Hydroconquest 39mm med sort keramisk bezel og skive.
2026 modell. Norskjøpt hos Protid Næss i Sandefjord. Kommer komplett med boks, 5 års garanti og ekstra lenkeledd til lenka.
Spesifikasjoner:
--Stålkasse med keramisk dreibar bezel i klassisk funksjonelt uttrykk.
- Safirglass
- 39mm kasse
- Ca 11mm høy
- 20mm lugavstand
- sort skive med visere belaget med Super-Luminova
-skrukrone sikrer 300m vanntetthet.
-Automatisk L888.5 urverk med 72 timers gangreserve. Silisiumbalansefjær og antimagnetisk.
Tilstand: mint
Kassen eller lenka har ingen hairlines eller riper som jeg kan se. Fremstår som ny. Har kun testet den innendørs.
Ekstra Longines reim og foldespenne:
Har i ettertid supplert med en påkostet original Longines gummireim med Longines foldespenne. Den er laget for akkurat denne modellen.
Gummien er meget behagelig og myk å ha på seg.
Genial spenne til gummiremmen som også har mikrojustering i låsen (som lenka har). Perfekt om man vil justere posisjon mellom 2 hull.
Nypris på spenna og reimen er 6307kr,-
Jeg betalte 5361,- for reim og spenne.
Reim og spenne er helt strøkne.
Selges for å skalere ned, og ble ikke brukt så mye grunnet andre klokkekjøp i sommer. Klokken bærer utmerket behagelig på de fleste håndleddet grunnet tynn kasseprofil og fine proporsjoner. Vil si at denne 39mm bærer nokså likt som en 40mm Rolex Submariner. Lug to lug avstand ca 48mm.
Pris:
Denne sorte utgaven har blitt nokså ettertrakta på verdensbasis i 39mm. Sist jeg var hos Bjerke var dem tomme for 39mm. Er ofte venting på denne utgaven i 39mm grunnet stor etterspørsel på verdensbasis.
Originalt sett klokke, boks, garanti og lenke:
HBO over 15000,-
Originalt sett med lenke og original gummirem med original foldespenne:
HBO 17000,-
Auksjonen avsluttes onsdag 29.juli 2026 kl 20:00
Kan hentes i Moss/Oslo eller sendes på kjøperens regning.
2026 modell. Norskjøpt hos Protid Næss i Sandefjord. Kommer komplett med boks, 5 års garanti og ekstra lenkeledd til lenka.
Spesifikasjoner:
--Stålkasse med keramisk dreibar bezel i klassisk funksjonelt uttrykk.
- Safirglass
- 39mm kasse
- Ca 11mm høy
- 20mm lugavstand
- sort skive med visere belaget med Super-Luminova
-skrukrone sikrer 300m vanntetthet.
-Automatisk L888.5 urverk med 72 timers gangreserve. Silisiumbalansefjær og antimagnetisk.
Tilstand: mint
Kassen eller lenka har ingen hairlines eller riper som jeg kan se. Fremstår som ny. Har kun testet den innendørs.
Ekstra Longines reim og foldespenne:
Har i ettertid supplert med en påkostet original Longines gummireim med Longines foldespenne. Den er laget for akkurat denne modellen.
Gummien er meget behagelig og myk å ha på seg.
Genial spenne til gummiremmen som også har mikrojustering i låsen (som lenka har). Perfekt om man vil justere posisjon mellom 2 hull.
Nypris på spenna og reimen er 6307kr,-
Jeg betalte 5361,- for reim og spenne.
Reim og spenne er helt strøkne.
Selges for å skalere ned, og ble ikke brukt så mye grunnet andre klokkekjøp i sommer. Klokken bærer utmerket behagelig på de fleste håndleddet grunnet tynn kasseprofil og fine proporsjoner. Vil si at denne 39mm bærer nokså likt som en 40mm Rolex Submariner. Lug to lug avstand ca 48mm.
Pris:
Denne sorte utgaven har blitt nokså ettertrakta på verdensbasis i 39mm. Sist jeg var hos Bjerke var dem tomme for 39mm. Er ofte venting på denne utgaven i 39mm grunnet stor etterspørsel på verdensbasis.
Originalt sett klokke, boks, garanti og lenke:
HBO over 15000,-
Originalt sett med lenke og original gummirem med original foldespenne:
HBO 17000,-
Auksjonen avsluttes onsdag 29.juli 2026 kl 20:00
Kan hentes i Moss/Oslo eller sendes på kjøperens regning.
Vedlegg
-
the one 2.jpg175,2 KB · Visninger: 0 -
the one 3.jpg246,1 KB · Visninger: 0 -
the one 4.jpg112,3 KB · Visninger: 0 -
the one 5.jpg172,3 KB · Visninger: 0 -
the reim.jpg12,3 KB · Visninger: 0 -
reim bak.jpg9,1 KB · Visninger: 0 -
bild 4.jpg89,3 KB · Visninger: 0 -
bild 5.jpg150,7 KB · Visninger: 0 -
bild 2.jpg39,6 KB · Visninger: 0 -
one with lenke.jpg9,5 KB · Visninger: 0