Selges Norsk komplett og strøken Victorinox Infantry

Medlem
8. nov. 2016
Innlegg
2
Sted
Lillehammer
Er flonka ny på TS, og håper at annonnsen følger TS retningslinjer for annonser.

Selger en splitter ny, ubrukt Victorinox Infantry. Grunnen til at den selges, er fordi jeg skal kvitte meg med en del klokker, grunnet finansiering av ny klokke. Pris: 4500kr

Denne klokken er kjøpt hos norsk autorisert forhandler. Den har 3 års garanti og 5 års reklamasjonsrett. Klokken kommer som ut i fra butikken, med ytterboks og innerboks. Kjøpsbevis medfølger.

Klokken er utrolig behagelig og ha på, samtidig som den er stilren. Det skal ikke være nødvendig å fortelle så altfor mye om Victorinox sine klokker, foruten om det du ser på bildene i annonsen.

Her er litt info:
Serie: Infantry:
Type: Herreklokke, dress/sport modell
Diameter: 40 mm
Tykkelse: 11 mm
Urkasse: Børstet/polert stål
Armbånd: Brunt lær
Vanntett: 100 meter/330 feet
Funksjoner: dato, time, minutt, sekunder.
Automatisk movement.

Bildene taler for seg og klokken har absolutt ingen bruksmerker. Hvis klokken ikke er som på bildene får kjøper igjen pengene. Holder til i Kristiansand og kan kjøpes der face to face. Hvis ikke kan den sendes på kjøpers regning og valgfrie metode. Noen spørsmål, send meg gjerne en melding for en hyggelig prat. Er ny på TS men har fått en GG ref. Har mange på klokkeriet og på finn.no. Ta kontakt på oystein-kombinert@hotmail.com hvis du lurer på noe.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Larsi007