Nordmenn sponset av klokkemerker

Morini: Sponset av kvalitetsmerket (ahhrrmm) Camel Wathes under veteranmotorsykkelekspedisjon fra New Dehli til Trondheim i ´97 og av Glashütte (snakk om oppgradering!) under Motogiro d´Italia i 2012:)

Jeg tar ikke æren for hvordan disse firmaenes markedsposisjon utviklet seg i tiden etter disse aktivitetene.

Tror ikke Gamst er sponset direkte av AP. I følge bloggen der virker det som en ordning gjennom Bjerke. Vil tro det gjelder avslag eller lignende? AP har hvertfall aldri nevnt seg selv i samme setning som MGP.

Morini: Sponset av kvalitetsmerket (ahhrrmm) Camel Wathes under veteranmotorsykkelekspedisjon fra New Dehli til Trondheim i ´97 og av Glashütte (snakk om oppgradering!) under Motogiro d´Italia i 2012:)

Jeg tar ikke æren for hvordan disse firmaenes markedsposisjon utviklet seg i tiden etter disse aktivitetene.
Pics etc or it didnt happen ;) Please!
Veldig kult! Hvordan fikk du det til?

Med fare for å kapre tråden:
Hardt arbeid, tvilsom sjarm, vennlige sponsorer og den evige flaksen jeg forfølges av. Pics:

Så - tilbake til idrettsfolkene jeg ikke fortjener å nevnes i samme tråd som:)
Mens du er igang kan du jo fortelle om den elegante sponsorbaklysføringen du, eller jeg, gjorde deg skyldig i. En annen tråd, kanskje.

• Liker
Reaksjoner: morini
Rune Gjeldnes, kjent for å ha krysset både Arktis og Antarktis ved hjelp av Rolex og rullings, har vært ambassadør for merket.

Gjeldnes.jpg

Redigert: