Nope... Fortsatt ikke... (advarsel: litt provoserende (st)unnboksing

Wohoo.. kongeklokke! Den er jo überkul. Går akkurat passe under radaren den der. Urverk av høy kvalitet, nydelig finish, pris i Rolexland, men stealth nok til at bare "kjennere" vet hva det dreier seg om. Digger den! Gratulerer så mye :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Greg
Gratulerer flott timepice og med selvstendig valg. Med min ringe kunnskap burde GS ha mer kred og omtale rundtforbi her. Noen og enhver som kvier seg for å gå for seikoer i denne prisklassen. God sommer. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Greg
Gratulerer med en av de kuleste klokkene jeg vet om! Fantastisk, nyt den i sommer! :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Greg
Gratulerer så masse! Jeg digger GS og gledelig å se flere her inne, som kanskje en vakker dag i fremtiden kan flippes min retning :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Greg
Gratulerer! :) Fine og presentable bilder tar du også, først nå har jeg lært meg om Seiko`s utrulig smarte "diver adjuster"
 
  • Liker
Reaksjoner: Greg
Hei Greg.
Dette varmer og se :)
Blir bare glad og lykkelig av og se denne klokken. Har aldri sett den irl.
Men den ser grop og velbygd ut,ispedd finish og fete detaljer.
Ser at noen mener den glir under radaren !-men når denne spennes på hånden, er det alvor,og jeg trur den ber opp til dans oftere enn en Rolex sub;)
Du som er 'fagmann' må vel også glede deg over urverket regner jeg med.
Du er vel ruset av lykke nå, og tenker uklart, men ønsker og gratulere deg med en klokke i eliteserien.
Mvh
Phenix.
 
  • Liker
Reaksjoner: Greg