NOMOS Glashütte

Nye Club Campus (innovasjon på høyt nivå ;) )
Vis vedlegg 362236
Synes egentlig det er fint at de fortsetter å oppdatere Club Campus med nye farger. Det er ikke sånn at man må komme med voldsom innovasjon ved en hver ny lansering, og for mange (meg inkludert) er farger og utseende viktig(st).

Akkurat disse fargene traff ikke meg så godt, men det fortsatt flere andre jeg kunne tenke meg hvis jeg klarer å rettferdiggjøre å ha flere varianter av samme klokken :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Vidar og kire
IMG_0474.jpeg


Skal få bestilt den lenken, takk for svar @kire
 
Var innom Rolex-butikk på flyplassen i München og prøvde en Explorer på armen, men endte opp med å skravle om Nomos med hun som jobbet der da hun ble så imponert over Club Campusen min. Hun måtte vise den til en kollega og han hadde jo en Metro på armen så han var like begeistret. Exploreren var uansett ikke til salgs så lite vits i å bruke mer tid på den (men dæven det er ei fin klokke og satt som et skudd..)

1000003684.jpg
 
Jeg skjønner at lenken til Nomos ikke er for alle, men jeg synes den var helt super. Komfortabel og ser passe rar ut :)

Vis vedlegg 367226
Jeg liker den også, men skulle gjerne sett at den fremsto med litt mindre luft mellom kasse og lenke. All den tid horna er såpass lange så er det kanskje vanskelig å få til på en elegant måte.

Men selve lenka liker jeg godt. Den er behagelig og kjempelett å justere. Den er dessuten hyggelig priset tatt i betraktning opplevd kvalitet og at den er original.
 
Jeg liker den også, men skulle gjerne sett at den fremsto med litt mindre luft mellom kasse og lenke. All den tid horna er såpass lange så er det kanskje vanskelig å få til på en elegant måte.

Men selve lenka liker jeg godt. Den er behagelig og kjempelett å justere. Den er dessuten hyggelig priset tatt i betraktning opplevd kvalitet og at den er original.
Enig. Tenker stort sett ikke på at lugs er lange på Club, men da jeg prøvde min på en mesh-lenke jeg hadde liggende ble det litt mye.
Har ikke testet Nomos sin egen, men den ser ut til å ha samme problemet.
 
Enig. Tenker stort sett ikke på at lugs er lange på Club, men da jeg prøvde min på en mesh-lenke jeg hadde liggende ble det litt mye.
Har ikke testet Nomos sin egen, men den ser ut til å ha samme problemet.

Jeg liker konseptet med liten klokke med lange lugs, så jeg plages ikke av avstanden melllom lenke og urkasse. Min 36mm Club har like lange lugs som min 39mm Explorer 1, begge passer meg veldig godt.

Når det er sagt så blir nok den avstanden tydeligere med lenken enn med skinnreim.

IMG_0967.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: PJO
På min orion synes jeg avstanden er mer påfallende på bilder enn den er i virkeligheten. Tenker aldri over det når jeg bruker klokken. Men på bilder synes jeg ikke alltid det ser bra ut.
 
  • Liker
Reaksjoner: Flippin