Nomos Club eller Nomos Club dunkel

Medlem
25. des. 2011
Sted
Fredrikstad
Har blitt mer og mer sugen på en Nomos club. Hvilken størrelse er jeg ikke sikker på enda. (Regner med at det blir 40mm)

Men, det store spørsmålet er skal jeg gå for hvit/sølv skive eller Dunkel modellen med en grå skive???

I boksen fra før ligger det en Subc no date, en Omega smp300c blå, og diverse andre klokker med mørk skive.
Så en lys skive hadde gjort seg, samtidig at det er en grunn til at jeg har mørke skiver -jeg liker det.

Liker mørkebrune remmer, og synes det passer best til lys skive.

Hvordan vil farge på skiven påvirke opplevd størrelse av klokken?

Noen her inne som sitter på en Nomos club som kunne tenke seg å informere litt, alternativt ta en prat/sett på klokka over en kaffe???

Nomos Club var vel forrige passaroundklokke. Den gang var det 38mm versjonen vi hadde.

Jeg syntes klokken var nydelig med mørk skive, men for meg var 38mm for lite, så om du får den i 40mm hadde det vært perfekt.

Passaroundtråden det er snakk om. Det var @Eirik Som stakk av med den etter endt runde, han kan sikkert bidra med noen enablingsbilder. Jeg synes den var nær perfekt, og nøt virkelig min tid med den. Den kledde den mørkegrå skiven utrolig godt, og jeg merker nå når jeg mimrer litt om den at jeg gjerne skulle hatt en slik:) Her er min minireview, forresten.

P1080611.jpg

Redigert av en moderator: