Selger min pent brukte Nomos Club 36mm, som ble kjøpt av meg direkte fra Nomos i august 2017. Boks, garantikort etc. følger selvfølgelig med. Det gjør også en håndskrevet hilsen fra Glashütte. Klokken er pent brukt i rotasjon med andre klokker, men har dessverre fått mindre armtid da jeg tydeligvis har blitt en "one-watch-guy". Det har dog kommet en ripe på siden av den ene lugen, som vist på bildet. Den er vanskelig å få øye på og virker ikke dyp. Kan nok enkelt poleres vekk.
Denne originale Club'en på 36 mm er (visstnok) i ferd med å gå ut av produksjon, og leveringstid fra Nomos sine nettsider nå er på seks måneder, så kan man sikkert debattere om det vil påvirke prisen. Nye Club-modeller er i hvert fall betydelig dyrere.
Klokken bærer større enn sine 36mm grunnet lange lugs og er en allround-klokke som passer både til hverdag og fest. Skiven er klassisk sølvfarget, som gjør at skiven gir forskjellige uttrykk i ulike typer lys. Klokken kommer på original reim av Horween-lær.
Klokken befinner seg i Stavanger, men kan også sendes. Kjøper betaler da frakt.
Prisantydning: kr 11.000,-

Denne originale Club'en på 36 mm er (visstnok) i ferd med å gå ut av produksjon, og leveringstid fra Nomos sine nettsider nå er på seks måneder, så kan man sikkert debattere om det vil påvirke prisen. Nye Club-modeller er i hvert fall betydelig dyrere.
Klokken bærer større enn sine 36mm grunnet lange lugs og er en allround-klokke som passer både til hverdag og fest. Skiven er klassisk sølvfarget, som gjør at skiven gir forskjellige uttrykk i ulike typer lys. Klokken kommer på original reim av Horween-lær.
Klokken befinner seg i Stavanger, men kan også sendes. Kjøper betaler da frakt.
Prisantydning: kr 11.000,-

Redigert: