Noen ting fester seg bare ...

Gratulerer med nytt! Ser rå ut:) Har den virkelig PR-indikator for alarmen, eller blingser jeg helt?

Det stemmer @Thomas84 :) Er en helt latterlig fet komplikasjon, som har drevet familien til vannvidd i dag, da det kimes og klonges støtt og stadig;) (skal dog sies at det ikke er noen HØY lyd i denne, men det høres og merkes på armen) Når man trekker den opp fra bunn av skifter den gradvis farge fra rød til grønn, og teksten "Full" kommer til syne når den er ja, full :DNår alarmen så går (i 30 sek) spinner denne rundt og endrer seg mer og mer til rød og teksten "Low"
Kan sitte og kose meg med denne komplikasjonen hele kvelden her jeg, og gleder meg til å våken opp i morgen

Gratulerer så mye! Må si det er fasinerende hvor mange komplikasjoner denne har - og hvor lettlest alt var.
Legg gjerne ut en kimevideo, så man kan høre lyden.

• Liker
Reaksjoner: Nessuno79
Grattis med veldig kul sak! Ekstra moro med noe ikke alle andre har. Og det urverket kan man jo bare sitte og stirre på i timesvis! :)

• Liker
Må inrømme at denne gratulasjonen blir en av få, fordi det er vanskelig å følge med på alt som unboxes og ja, enten alle eller ingen ish.
MEN! Siden jeg tross alt snakket med deg når dette skjedde føler jeg at det er min plikt å påpeke at du må ordne deg en sort matt croco med rød søm. Muligens finner du en som kan lage noe slikt for deg.

• Liker
Reaksjoner: Jone og Nessuno79
Gratulerer! Veldig kult "beist" det der, og overraskende hvor godt den kledde mesh. Vi trenger vel en video med demo av komplikasjonene :)

• Liker