Noen som vil ta på seg et poleringsoppdrag? ( å tjene noen kroner )

Medlem
14. sep. 2011
Sted
Oslo
Hei folkens!

vurderer å kanskje polere rolexen min, en 15200...
og så kom jeg på at her inne er det jo enkelte som har polert sine egne klokker og har utstyret.
Noen som har lyst til å tjene noen kroner for å kunne polere den lett og forsiktig en gang?

Sjekket litt med diverse urmakere og de fleste tar litt mer en det jeg gidder...
så om noen her vil tjene noen kroner å tørr å prøve seg sååå er jobben din!

Send meg en pm, så blir vi nok enige om pris :cool:

Det fixar du själv!!!>>>>>

Hei folkens!

vurderer å kanskje polere rolexen min, en 15200...
og så kom jeg på at her inne er det jo enkelte som har polert sine egne klokker og har utstyret.
Noen som har lyst til å tjene noen kroner for å kunne polere den lett og forsiktig en gang?

Sjekket litt med diverse urmakere og de fleste tar litt mer en det jeg gidder...
så om noen her vil tjene noen kroner å tørr å prøve seg sååå er jobben din!

Send meg en pm, så blir vi nok enige om pris :cool:

Med detta mirakelmedel. Finns hos John Wall, en butik i Stockholm. Kanske finns i Norge också.

URL=http://forumbilder.se]
16201230156PMdf67.jpg
[/URL]

Anders

Utdyp gjerne Anders,
får du brukt det der både på glasset og lenke/hus?
Har selv vurdert å lese meg opp på polering (først og fremst på et glass jeg har)

Utdyp gjerne Anders,
Har selv vurdert å lese meg opp på polering (først og fremst på et glass jeg har)

Polywatch fungerer godt på plexi glass! Selges nok mange plasser, men jeg får mine fra eBay. Ellers funker tannpasta og:)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Olika medel

Utdyp gjerne Anders,

Till boetten har jag Star Clean. Om det fungerar på glas vet jag inte. Till glas använder jag Displex (display polish) inköpt från Clas Olsson, 50 kr.

Dumt å skape ny tråd når produkten er nevnt andre plasser.

Har nylig fått mitt første nylige merke på Raven,
tilfeldighvis skjedde dette etter (før?) jeg fikk kjøpt min første tub Polywatch hos Soleim i Oschlo.

Bilder sier mer enn tusen ord ...

znmLr.jpg
znmLr.jpg

L3EBq.jpg

PDSQT.jpg
5hFsA.jpg

gXDTJ.jpg

Needless to say så er jeg svært så happy med produktet. Riften var stort sett overfladisk, kunde med god vilje fornemme at den var der men det var ikke noe kutt.