Noen som vet noe om denne selgeren? Rolex Daytona eBay.

Ser han kjøpte 250g kobber i fjor, kanskje han har laget den selv? ;)

Neida, klokken ser grei ut ved første øyekast, men jeg ville kontaktet selger direkte og bedt om referanser. En spansk bergenser med 0 salgsfeedback legger ut en helgull Daytona på eBay Australia...vel.

Han må jo være fransk? Teksten i annonsen er i alle fall på fransk, bortsett fra en litt underlig "I withouth Dial" midt i en setning der.

Legg så til at han har kun 4 feedbacks, alle som kjøper, og alle på tysk (!) - jeg synes det er for mye som spriker i alle retninger her til at jeg hadde våget å røre denne.

Et alternativ kan jo være å sende vedkommende en melding og spørre om det er mulig å få se klokken live, og evt gjøre opp handelen F2F utenfor Ebay. Ebay/Paypal tar jo endel gebyrer, så det må jo være muligheter for å høvle av prisen ytterligere ved en slik løsning.

Item location: Bergen, Norway

Men begrenset antall Bergen i gode, gamle norge :p

Det fikk jeg ikke opp på iPhonen. Hvis han driver å hustler har han sikkert bare valgt det mest utilgjengelige, øde og gudsforlatte stedet han fant ved å peke på en globus i blinde...:)

Tenkte meg det ja, ebay på iphone fjerner en del viktig info :).

Men en annen sak jeg ikke la merke til før nå var prisen, 5099 euro for en helgull daytona?
Det ville i så fall ha vært tidenes daytona kjøp tror jeg, selv om disse gjør seg godt i stål og hvitt gull er fortsatt helgull helgull........ og det til 10-20 lapper mindre enn stålutgavene ;).

Nei, her er det for mye rart på en gang synes jeg.

117062.jpg

(Ugler i mosen ...)

Kjöper folk fortsatt klokker på EBay? Hadde heller satset alle pengene på Lotto billeten