Noen som vet hvilken klokke?

KLOKKOMAN skrev:
Tror at det kan være en Corum Admirals Cup med gummirem. Det er i en flott klokke i hvertfall !! En av mine favoritter! Prøv å se på denne linken:
http://www.theluxurybazaar.com/timepiec ... 02805.html

Må nok si meg uenig.... Tror ikke det er den!

Den han har på seg har skinn-rem (men man kan sikkert få Corum AC med slik rem også). Men klokken til Kjos har en mye større krone og ikke samme "skuldre" som beskytter kronen som Americas Cup´en har...

Må nok dessverre si at jeg er redd for at klokken hans ikke er av den fancy typen, men en eller annen "kul" moteklokke?!

Men som alltid... Just my 2 cents :roll:
 
Hei, ville bare si at det er utrolig bra å se at det er andre som er like "sære" som meg på klokker. Jeg ble "tvunget" til å se på ungkaren i 5 min igår og ble også sittende og lure på hvilken klokke han har....må nok også si meg enig i at det ikke er snakk om en Corum, men hva er jeg usikker på....

Venter i spenning...
 
Nix, det er ikke en Admiral's Cup, det er jeg helt sikker på...men har ikke klart å finne ut hva slags klokke det er, så heller mot en fashion sak jeg også...det er skikkelig turn off i tilfelle! håper noen knekker koden snart, jeg er super nysgjerrig...
 
Så nylig ett annet bilde av han (husker desverre ikke hvor), men forutsatt at han hadde på seg samme klokke, dreide det seg trolig om en moteklokke.
 
Det kan legges til at Lussori er en bra butikk.

De holder til i Carmel, California.
 
Hei,
jeg liker denne tråden:). Så på i noen minutter i går
fikk med meg at Kjos er redd for ville dyr samt fikk magefølese av at dette er et fashion ur.Tror Risti4life er spot on! med fashion ur i 250$ kategorien.
Men han valgte kanskje riktig dame?
(Så stedet Carmel nevt i tråden, def et sted jeg har lyst til å dra.
Vakkert sted ,god vin og Clint Eastwood som borgermester...)

Vh
J.Cat
 
Klokke
Innsendt av: Ole-Martin, 25/05 - 2008 kl. 16:44

Hei Stig,
du har en utrolig kul klokke i serien. Hvilket merke / modell er det?

Håper på svar!

"

Hei.. Det er en Nautica!

Hilsen Stig Kjos
 
Ser ut til at det er en Nautica Yacht Club.....

sukk! Stig, du må få deg en skikkelig klokke :p

kunne jo hende den neste dama du velger deg har interesse for klokker, og da får du ikke snøret i bunn med en billig flashy fashion sak ;)

Takk for bra research og dette forumet- jeg har sett alle episodene i sesongen og lurt veldig på hva slags klokke han har!!!
 
Noen som la merke til hva slags klokke Petter Solberg hadde i VG Sporten i dag? Han hadde på seg et kina ur av typen C-More, utsalgspris i Norge: 149 kr

Jeg ble helt satt ut når jeg så det, og jeg kan virkelig ikke forstå hvordan det er mulig. Mannen tjener jo utallige millioner av kroner vært år. Få kjøpt deg noe ordentlig, Petter!! Dette går ikke ann!
 
Det holder i alle fall millionene på konto :)

Ble ikke Petter sponset av et merke tidligere?
Kanskje sponsoratet er avsluttet?
 
olav thon har swatch.

Jeg synes det er helt ok at man ikke må definere hvor mye man tjener eller har på banken med hva slags klokke man går med jeg.