Noen her som kjøper 005en på Finn?

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Innlegg
4.410
Jeg tok en kikk på 5ern som ligger på Finn nå, tenkte det kunne være en fin inngangsport til å se om Panerai var noe for meg. Denne hadde vært i et uhell og fått byttet bezelring og glass i Danmark (samt full service). Det var fortsatt noen hakk i kassa som jeg ikke jeg trodde jeg kunne leve med, men det kan jo hende noen andre ikke bryr seg så mye? Prisen var jo god (og prutbar).

Noen som har slått til? Jeg vet han skulle vise den til flere i dag ...
 
Jeg har også vært i kontakt med denne Morten fra Drammen. Fikk dårlige "feelings",- bl.a. hevdet han at uret hadde vært til full service ved "fabrikken som lager Panerai". Når han nå også viser til en service fra Danmark, blir jeg ihvertfall noe skeptisk ! :?
 
Det tror jeg bare var en misforståelse, han mente nok hos autorisert AD. Han framviste kvitteringene fra Klarlund på arbeidet, så kosher ut for meg. Fikk ingen dårlige vibber, klokken var kjøpt av Joachim/Sven Bertil i sin tid, selger hadde kjøpt ny PAM 90.
 
Anders skrev:
Det tror jeg bare var en misforståelse, han mente nok hos autorisert AD. Han framviste kvitteringene fra Klarlund på arbeidet, så kosher ut for meg. Fikk ingen dårlige vibber, klokken var kjøpt av Joachim/Sven Bertil i sin tid, selger hadde kjøpt ny PAM 90.

OK,- tar dette til etteretning ! :roll:
 
Men caveat emptor, jeg kan selvsagt ikke gå god for hverken selger eller klokka. Bare nysgjerrig på om jeg gikk glipp av en kjempedeal eller ikke :D

Når det er sagt, så fikset jeg heller ikke helt den polerte kassa, som jo mange PAMer har. Jeg trenger nok en i børstet stål, evt i ditt favorittmetall Brio, titan ;)