Noen formeninger om Breitling Avenger II?

Medlem
12. aug. 2015
Innlegg
51
Sted
Oslo
Er på utkikk etter min første ordentlige klokke, og har sett en del på Breitling, spesielt da Avenger II. Noen som har noen erfaringer eller meninger å dele? Har lyst til å se både ris og ros om modellen/merket før jeg bestemmer meg ;) Med kontaktene til svigers så har jeg fått et fantastisk bra tilbud på akkurat den modellen :)

Dette er den aktuelle:

0N2mRz4pIS7AFjqYN68Ol5zPyl6tpqbJ90UdY1QqJac=w548-h658-no

(Må innrømme at den ser ganske mye finere ut live på hånda)

Er selvfølgelig utrolig sugen på andre forslag også! Vil helst legge meg mellom 30-40k.

Det er i hovedsak en hverdagsklokke jeg er på utkikk etter. Jeg er glad i komplikasjoner som bryter litt, som f.eks. denne som jeg virkelig liker utseendet på (En enkel quartz i samlingen til nå).

0VbuK-gQa_MaZPCy79tCKMyNN6brhlhFUaSLKSFZoA=w494-h658-no



Takker for alle svar! :) :)
 
Jeg liker Breitling. Den skråstilte lenken liker jeg spesielt godt. Derfor har jeg selvfølgelig en Breitling selv! Siden jeg foretrekker litt enklere design ble valget en Super Ocean Steelfish.

image.jpg


Det må vel sies å være en "naturlige" enklere modell ut fra den du ønsker deg.

Breitling er gode, store og fine klokker. Dog sies det at urverkene er mer "standard ETA" i forhold til de som gjør sine egne vrier og modifikasjoner. Vel, på den annen side så er det mange som kjører mer standard ETA enn Bretling, og det er ikke alle som er så heldige med designet som nettopp Breitling!

Gå for Breitling! Det er ikke mange av dem her inne, så her er det god plass til flere Breitling. Jeg trives godt med min!

Velkommen!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Stamnes
Stemmer det.
Blant de nyeste er det noen modeller med inhouse. Jeg er ikke sikker på hvor mye som er laget selv.

8