Noen erfaring med klokkerogreimer.no ?

rev

Medlem
16. jan. 2015
Innlegg
5
Sted
Vestfold
Er det noen som har handlet hos klokkerogreimer.no og kan dele erfaringer? Siden ser litt uproff ut, men prisene virker greie.
 
Ingen erfaring med dei, men navnet er kjent fra Klokkeriet. Ein del som er medlemmar der, har handla og vært nøgde.Trur og dei som driv den, er medlemmar der.

Navnet klinger kanskje ikkje bra,men ein slepp å lura kva dei driv med :p
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby og Gubben11
Ser nemlig at de har remmer fra Di-Modell, som jeg har veldig god erfaring med kvaliteten på. Men de ender opp med å bli dyrere enn hva klokkerogreimer.no tilbyr enn om man kjøper fra utlandet og må ut med toll og avgifter.
 
Norsk "forhandler" for Watchgecko. Om de er offisielle aner jeg ikke.
 
image.jpeg
 
Norsk "forhandler" for Watchgecko. Om de er offisielle aner jeg ikke.
Klokker og Reimer samarbeider med watchgecko og er den norske forhandleren deres. Er aktiv med i prossessen med utviklingen av klokkene og reimerne de produserer. Er jevnlig i kontakt både med mail og er på besøk:) og c1 har han Per Åsmund fått slik han ville :)
I tillegg er vi forhandler av merket Pantor og Meccaniche Veneziane. .Alle henvendelser de får fr Norge, blir videresendt til oss.
er registrert i Brønnøysundsregstrert med orgnr 917651299 MVA og omsetter såpass at vi er MVA registrerte.
Vi begge har vanlige jobber og driver dette firmaet som en hobby, har derfor ikke lagt mye tid ned i selve nettsiden, men jobber mer med å få tak i varer med god pris og god kvalitet . Siden vi ikke er avhenging av høy fortjeneste, kommer dette dere kunder til gode med lave priser. Ønsker oss både ris og ros, og gjerne tips til hva dere ønsker i nettbutkken.
 
Redigert:
Kjøpte ei Eulit perlonreim frå denne forhandlaren og blei oppringt før den var mottatt med beskjed om at dei hadde sendt feil størrelse, men at det allereide var sendt ei reim i 22mm også. Den første kunne eg velge å behalde kostnadsfritt om eg ville det.

Forøvrig virka det som ein veldig hyggelig mann som slo av ein kjapp klokkeprat. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Tok sjansen etter å ha lest denne tråden. Bestillt på fredag og levert på tirsdag. supert

Var på jakt etter en DI-MODELL reim og var overrasket når en norsk butikk hadde den til lavere pris enn utenlandske før frakt og mva var inkludert...
 
Kan legge til at jeg bestilte feil rem til min sub, bestilte 18mm og fant det ikke ut før jeg åpnet pakken. Sendte en mail til de og han heiv en på 20mm i posten sporenstreks og den var hos meg dagen etterpå. Så returnerte jeg den andre. Kjempeservice.