Noen eierforhold blant klokker

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Screenshot_20180723-182215.jpg
 
Kul oversikt! Noen som kjenner CVC, som eier Breitling? Trodde Breitling stadig bar familie-eid.

Morsomt med Apple i denne oversikten;)
 
Det er morsomt å le av Apple helt til de andre produsentene begynner å gå konk fordi offeret ved å la være å bruke en Apple watch blir for stort.

Jeg har en, og den begynner å bli skummelt bra, såpass stor jeg savner den når jeg går med noe annet.
 
Hvilket offer er dette? Altså, jeg spør av oppriktig interesse, for jeg ser ikke hva i mitt liv et smartur kunne gjort såpass mye bedre.

For min del en følelse av å slappe mer av da jeg kan ha en tilkobling til verden uten å forholde meg til telefonen min. Jeg vet at jeg kan nås, men samtidig blir jeg ikke forstyrret unødig.

At jeg i tillegg kan betale sikkert med den og forsiktig presses til å leve litt sunnere er bare bonus.

Har fortsatt like lyst til å gå med de fine ordentlige klokkene mine, men der det før var en nobrainer er det nå også et offer.
 
  • Liker
Reaksjoner: iron-man
For min del en følelse av å slappe mer av da jeg kan ha en tilkobling til verden uten å forholde meg til telefonen min. Jeg vet at jeg kan nås, men samtidig blir jeg ikke forstyrret unødig.

At jeg i tillegg kan betale sikkert med den og forsiktig presses til å leve litt sunnere er bare bonus.

Har fortsatt like lyst til å gå med de fine ordentlige klokkene mine, men der det før var en nobrainer er det nå også et offer.
Så, for min del, fortsatt like urelevant da altså.
Vil jeg koble av, legger jeg vekk telefonen, og vil ikke forstyrres.
Betale gjør jeg med kort, eller helst kontanter om jeg har dette.
Om ingen til nå har klart å tvinge meg til å leve sunnere, så klarer ikke et smart-ur det heller.
Takk for svar!
 
Ja, folk har forskjellige behov. Problemet er at Sveits ikke går så bra at det er rom for de helt store markedsendringene før det gjør vondt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Så, for min del, fortsatt like urelevant da altså.
Vil jeg koble av, legger jeg vekk telefonen, og vil ikke forstyrres.
Betale gjør jeg med kort, eller helst kontanter om jeg har dette.
Om ingen til nå har klart å tvinge meg til å leve sunnere, så klarer ikke et smart-ur det heller.
Takk for svar!
Kontanter?? :eek:
(Du drar ikke med deg en pose med cash når du skal kjøpe klokke eller...?)
Hvor gammel var du igjen? :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84 og Preacher