Noe lignende?

Medlem
20. juli 2015
Innlegg
21
Sted
Karmøy
God dag godt folk, har lenge vært ute og lett etter noe som ligner på Big bang eller AP ROO, men som samtidig ikke koster like mye som e god brukt bil. Kom over ett merke i dag som Meister nærmere bestemt en modell som heter " Meister Superstar " Er det noen som har kjennskap til dette merke? og er det noen som har noe info om hvor jeg kan kanskje finne noe som ligner på det jeg leter etter?

Mvh Lars Martin.
 
Å anskaffe seg en replica klokke blir vel som å banne i kirken vil jeg ha følelsen av. Takkfor tips skal sjekkes ut og om noen kommer på andre alternativer shout out! er vel ikke alle som har råd til en Hublot eller AP BOO, men som liker designet på dem som kunne tenkt seg noe i iikhet med dem. :)
 
Helson og Magrette gjør mye kult til en fornuftig pris, ligner kanskje ikke helt på AP ROO / Hublot - men flere av uren er i større størrelser og har mye wrist presence (noe som vel Hublot/AP ROO må sies ha med)

Anbefaller også å sjekke bruktmarkedet her på TS, kommer mye forskjellig for en dag der
 
Enig med forslaget om Inox, gjør kanskje ikke like mye ut av seg på BAR Tjuvholmen som en Hublot eller AP, men jeg tror det er et veldig mye bedre alternativ enn et klokkemerke som skal ligne på noen av de nevnte.

Om du vil ha en litt mer anonym stor klokke ville jeg sett på pilotur fra Archimede. Da kanskje spesielt Archimede Pilot i bronse.
 
*knis*

shop2017900.pictures.tommy_hilfiger_cool_sport_watch_eton_TH1790933.jpg
 
Sier bare JeanRichard Terrascope!
Likt, men har samtidig et design som kan stå på egne ben.Koster noen lapper, men det desidert beste kompromisset mellom gentalignende design, pris og kvalitet ;)
 
Å anskaffe seg en replica klokke blir vel som å banne i kirken vil jeg ha følelsen av. Takkfor tips skal sjekkes ut og om noen kommer på andre alternativer shout out! er vel ikke alle som har råd til en Hublot eller AP BOO, men som liker designet på dem som kunne tenkt seg noe i iikhet med dem. :)
I min verden setter jeg stor pris på originalitet, det er selvfølgelig for jævelig å betale hva det koster men hvis du kjøper ekte vare og i tillegg må gå veien om å spare noen måneder- eller år, så blir tilfredsstillelsen desto bedre. Handler du originale ur fra anerkjente produsenter vil du ikke trå feil. Kjøper du replika eller "Moteklokker" ala JOE Rodeo - Invicta m.fl. Vil du gå på en IED
Tom